20 Ocak 2009 Salı

İlk defa







Uzun zamandır ilk defa böyle bir duyguyla uyandım bu sabah.
Bazen her şey ters gitse de, olabiliyor demek ki.

Bahar sevinci vardı yüreğimde sabah sabah.

Bir kaç gündür benden kaçan uykuma dün gece tam teslim oldum ondan mı ? Bilemedim.

Yüreğimde kıpır kıpır bahar sevinci ile, oğlumu okuluna bıraktım.

Saat 07:30 itibarı ile yürüyüş yaptım tam bir buçuk saat.
Denizin rengi, dağların kremalı pasta görünümü pek hoşuma gitti bu sabah.

Eve dönerken manavda amasya elmaları gördüm, kırmızı kırmızı bakıyorlardı tezgahın üzerinden bana.
Bakışlarına dayanamadım elmaların, hemen dolduruverdim poşete ve yanakları kırmızı elmalarımla birlikte döndük eve.

Günüm güzel başladı bu gün.

Birkaç gündür bulutlu olan yüreğimin havası ilk defa güneşli bu gün.

Fakat bahar havası bu hiç belli olmaz.

Birden kapatabilir hava, hatta yağmur bile yağabilir hazırlıklı olmak gerek.:)



Resimler : www.deviantart.com

12 yorum:

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Hayat dolmuş içine senin bugün... sıkı tut onu, sakın bırakma :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tam da öyle Kedi'ciğim, o beni bırakır mı bilmem ama ben onu bırakmaya pek niyetli değilim:)
Ben bunu seviyorum işte, her şeye rağmen hayat güzel.
sevgilerimle...

beenmaya dedi ki...

ne güzel..hep böyle kalasın demek geldi içimden...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Evet ya Beenmaya'cığım, bak bu saat oldu halen aynıyım.
Bitmese keşke:))
Sevgilerimle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Evet ya Beenmaya'cığım, bak bu saat oldu halen aynıyım.
Bitmese keşke:))
Sevgilerimle...

Turkuaz Deniz dedi ki...

ben de ben de! gunes var burada da iyi geldi...
o kremali daglara ve denize selam benden unutma!!!

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Senin selamını hep söylüyorum zaten:)
Deniz iyileşti mi?
Öp O'nu benim için:)

Unknown dedi ki...

Merhaba Özlemcim önce hakkımda yazına bayıldım ben de bu sene yolun yarışı yaşa geldim yaşlanmaktan biraz biraz korkar oldum elden ayaktan kesilmekten sağlığımı kaybetmek korkusundan :)
bu arada yaşadığın yer elmalar resimler kremalı pasta dağlar nasıl da güzel :)
bloguna da bayıldım takipçinim artıkın :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Funda'cığım, yaşanan her yaşın değerini bilmek gerek.
Benim 51 mum'lu bir bloğum vardı, okudun mu bilmem, yıllar çabuk geçiyor, yaşlanmaktan korkma.
Her yaşın keyfini çıkar bence.
Ben Antalya'da yaşıyorum ve çok seviyorum bu şehri.
Aslında İstanbullu'yum.
İstanbul da benim için unutulmayan eski sevgili gibidir aslında:))
Ben de senin yazılarını iligiyle takip ediyorum.
Çok memnum oldum güzel sözlerin için.
Sevgilerimle.

Yeşim Özdemir dedi ki...

Ben de bu sabah kuş cıvıltılarını duydum. Sabah mahmurluğumla bile tuhaf bir neşe doldu içime. Havada bahar kokusu başladı mı ne?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başladı Yeşom,
bu gün de öyle:)
Sevgilerimle...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başladı Yeşom,
bu gün de öyle:)
Sevgilerimle...