10 Ekim 2017 Salı

İÇİMDEKİ KAVGALAR




Vefasız eski bir dost gibiyim bloguma karşı.

Haniçok sevdiğin eski ama eskimeyen dostlarından biri
vardır, aramak istersin de bir türlü zaman bulamazsın  oysa çok ayrı yerdedir o eski dost kalbinde .  
Bloğum da öyle benim için bu aralar.

Benim de kendime göre nedenlerim vardı elbet.

Şimdi hemen anlatayım :

Bu yazı hep uyuma isteği ile ve aşırı yorgunlukla geçirdim.
Misal tatilde herkes denize gitse de ben uyusam diyordum; denize gidince de iki kulaç atıp nefes nefese kalıyordum.

Artık yaşlanıyor olduğuma inandırmaya  başlamıştım kendimi.
Aklıma bundan başka birşey gelmiyordu.  Bir de yaş kemale eriyor ya menopoz belirtileri sanıyordum.

Rutin  kontrollerimi yaptırmak için doktora gittim geçen gün.
Bir de ne göreyim? Meğer insülin direncim tavan yapmış !!!

Zavallı pankreasım  ve sevgili karaciğerim  yorulmuşlar, çok değerli canım  kalbim de onlara ayak uydurmak, arayı bulmak için ritmini hızlandırmış ve fakat ben iç organlarımdaki bu huzursuz kavganın farkında olmadan tatil modundayken gelsin tatlılar, gitsin dondurmalar
şeklinde hayatıma devam etmişim yani yangına körükle gitmişim.


O yorgunluk, çarpıntı    ve ani ter basmalarını da menopoza hazırlık ve sıcağa  bağlamışım.
Bu arada kilomu sormayın  tavan yapmış !!!

Neyse ki doktorum duruma hemen el koydu. Sıkı bir diyet ve ilaç tedavisine  başladı ve ben 2 haftada 3 kilo verdim.  O ani sıcak basmaları ve yorgunluk hali geçti.
 Bu arada şeker hayatımdan pat diye çıktı.
Sadece şeker mi? Un, patates, pirinç aklınıza ne gelirse. ..

Sonuç mu? Şu an yeniden doğmuş gibiyim.
Buradan Canan Karatay Hoca'ya Selam olsun.
Şeker için söyledikleri  çok doğruymuş.
Neredeyse içimdeki kavgalara teslim oluyormuşum.
Bir ay sonra tekrar kontrolüm var.

Yaa işte böyle ... Vefasız değilim aslında.  İnsülinim inatçı çıktı.
Görecek ama o; bakalım kim daha inatçı ? :)




















8 yorum:

Handan dedi ki...

İnüsilin'i yeneceğine eminim. Geçti geçti.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Handanım şimdilik iyi gidiyor . Dur bakalım son sözü doktorum söyleyecek . Ama iyi gidiyor sanki .☺❤

hüznün tadı dedi ki...

Çok geçmiş olsun. İşin güzel tarafı hemen el koymuşsun duruma. Ama sağlıklı beslenmeyi yaşam biçimi yapmayı unutma aman.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Daha 2 gün evvel aklımdan geçiyordunuz artık hiç yazmıyorsunuz diye.Neyse ki diyetin dönüşü olumlu olmuş, sevindim. Tekrar geçmiş olsun...

Satır Arası dedi ki...

Çoook geçmiş olsun Özlem'cim, biz de her seferinde " şu şekeri bıraksak iyi olacak, herşeye zarar" diye konuşuyoruz ama uygulamada henüz tık yok...
Darısı bize...
Sağlığın ve keyfin daim olsun canım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gamzem bırakmadım yazmayı da ihmal ettim çok . Artık daha sık yazacağım öpüyorum canım sağolasın .❤❤

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol canım aman mümkün olduğu kadar az tüketelim şekeri faydali birsey değil çünkü.
Öpüyorum çok sağolasın .❤❤

maviye iz süren dedi ki...

çok geçmiş olsun...