30 Ağustos 2017 Çarşamba

YAZ BİTERKEN...















Ömürlerimizden bir yaz daha geçti.  Hoş bu yıl yaz mıydı sonbahar mıydı çoğu insan anlayamadı . Çoğu insan diyorum çünkü biz Antalyalılar olarak farklı bir gezegende yaşıyoruz artık iyice eminim.

***
Bayram tatili için Kaş'a geldik.  Kaş bizim için vazgeçilmez bir tatil mekanı . Her tatil yeri gibi bayram öncesi  inanılmaz kalabalık. 

Ben eş durumundan Kaşlıyım.  Hal böyle olunca kalacak yer sıkıntımız da yok .

Sabah erken kalkıp uzun yürüyüşler yapmasam bu küçük ilçenin güzelliklerini fark edemeyeceğim neredeyse .
Misal her sabah erkenden kalkıp boş sokaklarda elindeki bastondan kuvvet alarak  yürüyen  yaşlı teyzenin farkına varamayacağım.

Ya da,  ben yürürken ve yürüyüşten dönerken halen  uyumakta olan bir türlü uyanmayan  kediyi hiç göremeyeceğim. 

Çarşının ortasında kalmış kral mezarının M.Ö. 4. Yüzyıldan kalma olduğunu bilemeyeceğim.

Sokaklarda akşamdan kalma akşam sefalarının doğal parfüm kokusunun yerini minik ful ağaçlarının muhteşem kokusuna bıraktığını ise asla fark edemeyeceğim.

Çok uzatmayayım; yukarıdaki fotoğrafları çekmek bana pek iyi geldi. 
Blogumda Paylaşmasam olmazdı.

****
Bu arada Kaş 30 Ağustos Zaferini çok büyük bir coşku ile kutladı.  Benim halen ümidim var güzel ülkeme dair .

Emperyalizmin yenik düştüğü en önemli bayramımız -artık kullanılmayan adı ile; 30 AĞUSTOS BAŞ KOMUTANLIK MEYDAN MUHAREBESİ ' nin - 95. Yılı kutlu olsun.


8 yorum:

Handan dedi ki...

Sabahın o ilk saatlerinde büyülü birşeyler oluyor sanki, masal gibi.. Bayraklarla da başka güzel gözüküyorçsokaklar:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sabah gerçekten çok farklı Handanım iyi ki çok uyuyan biri değilim Gittiğim her yerde sabahın güzelliklerini yakakayabiliyorum. ☺

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Antalya'ya 5-6 kez gittim ama Kaş'ı hiç görmedim.Kaş Antalya'ın en güzel yerlerinden biri deniyor.Umarım bir gün kısmet olur.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

ÇOK güzeldir Gamzem gelebilsen keşke .☺❤

Makbule Abalı dedi ki...

Ne kadar gecikmeli bir yorum değil mi? Bloglardan çeşitli nedenlerle epey uzak kaldım.
Kaş benim de çok sevdiğim bir yer. Fotoğraflar da çok güzel. Sevgiyle...

maviye iz süren dedi ki...

bizde bu yaz kısa bir tatil yaptık Side'de, Antalya çok güzel bir şehir :)
sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de çok uzak kaldım blogdan sevgili öğretmenim. Kaş bu yaz huzur verdi bana.
Sevgiler benden. ❤❤

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Evet canım güzel buralar. Sevgiler benden. ❤❤