2 Aralık 2016 Cuma

KISA KISA ...















Bu sabah Antalya için soğuk bir güne uyandım .
Kasım ayının giderayak oynadığı kötü oyunlar sayesinde zaten ruhum soğumuştu; bedenim de soğuk havayı hissetti.
Adana'daki yavruların dramı ve hemen ardından güzel insan Erdal Tosun 'un gidişini unutmak kolay olmayacak.

*****
Sabah pazara çıktım. 
Semt pazarlarını oldum olası çok beğenirim.  Kış sebze ve meyveleri tezgahlarda yerini almıştı. Balıkçı tezgahları da öyle . Geçtiğimiz haftalarda palamut bolluğu vardı . Şimdi palamut yerini hamsiye bırakmış. Ben deniz ürünlerinin hepsini çok severim, denizden babam çıksa yerim denir ya öyle bir şey . Yukarıdaki fotoğraf palamut bolluğu zamanından kalma . ☺

****
Pazardan sonra eve geldim aldıklarımı yerleştirdim.  Biraz kitap okudum, biraz örgü ördüm.
İki ay önce kırkyama battaniye örmeye başladım . Bir türlü bitmedi . Sabır battaniyesi adını koydum ona, acele etmiyorum ortaya güzel birşeyler çıksın diye uğraşıyorum.
Bakalım sonuç ne olacak?
Örgü işlerini seviyorum bir çeşit terapi gibi de oluyor insana ...

****
Ayşe Kulin 'in son romanına başladım . Seviyorum ben bu kalemi güçlü kadını . Kasım ayını da üç kitapla kapattım bu yıl. 
Onları da kitapsesleri.blogspot.com sayfamda paylaştım.

****
Kasım ayına bizim ev için o hiç sevmediğim TEOG sınavı damgasını vurdu.
İnanır mısınız sınavdan sonra üzerimden kamyon geçmiş gibi hissettim kendimi.  Sanki bütün vücudum kırılmış gibi. Ben böyleysem oğlum ne durumda diye düşünürken; eve geldiğimizde okul gömleğini çıkartmış bir de baktım ki çocuğun atleti de gömleği de sırılsıklam ter içinde kalmış.  Çamaşır makinesinde yıkanmış da sıkılmış gibi.
Neyse sonuç beklediğimden çok daha iyi oldu da ailecek rahatladık.

***
Epeydir yazmıyordum ya; kısa kısa bu hallerdeyim ben. Aralık bari güzel geçsin 2016 daha kötü oyunlar oynamasın bize.

***
Şimdilik ben kaçtım . Yıllardır yapmak isteyip her yıl ertelediğim bir şey yapacağım.  Sevgili Leylakdalı'nın sayfasinda gördüğüm Portakallı kahve çekirdekli likör yapacağım.
Yüzüme gözüme bulaştirmazsam  sonucu da paylaşırım. ☺☺☺🍸🍸🍸



Posted via Blogaway


12 yorum:

Handan dedi ki...

Teog halleri çok stresli, üniversite sınavı bile bu kadar stresli olmaz diye düşünüyorum. Hiç olmazsa hem çocuklar büyük ve aklı başında oluyor hem de olmadı bir daha deneme şansı var.

Pazarları sadece dolaşmak bile bana mutluluk veriyor. Şükrediyorum vöyle güzel coğrafyada yaşadığımız için.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Benim de sınavlar hakında duygularım aynı Handanım.Kesinlikle çok güzel yaşadığımız Coğrafya ...
Sevgiler .☺☺

Persephone dedi ki...

Bizim eve de bu yıl teog damagasını vurdu. Bizim sonuç pek parlak değil. Artık kısmet:( Güzel kareler. Ben de örgü örmeyi çok seviyorum:) Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben teog sınavını hiç önemsemiyorum inan . Velileri de çocukları da kasmaktan başka birşey değil. Sınav günü ile ilgili yaşadıklarımı da yazacağım bir sonraki postta. Velilerle halimiz çok komikti. Minik Yarış atları gibi çocuklar ve ben bu duruma çok sinirleniyorum.
Neyse blog yazısı gibi yorum oldu.Sevgiler kocaman .☺😘

Makbule Abalı dedi ki...

Tesadüf, bugün ben de Mersin kitap fuarından Ayşe Kulin'in "Kanadı Kırık Kuşlar" kitabını aldım.
Eğitim sistemimizde sınavlar maalesef bir kabus gibi. Adı üstünde "ölçme-değerlendirme" ama acaba sağlıklı bir değerlendirme oluyor mu ?
Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben kitabı çok beğendim, ilk sayfalardan itibaren konu sardı beni sevgili öğretmenim.
O ölçme ve değerlendirmenin sağlıklı olduğunu hiç sanmıyorum.
Sevgiyle kalın öğretmenim.
Kitap için de keyifli okumalar dilerim. ☺

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ayyy kıyamam stresten ter içinde kalmış demek.İnşallah her şeyin en güzel olur yavrunuz için. Güzel bir Aralık ayı diliyorum.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sorma ama şimdi de hiç ders çalışmıyor Gamze Ablası ne yapacağız bakalım. Hepimiz için herşeyin en güzeli olsun. 😍❤❤

Esin Bozdemir dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar..hayat her birimizi ayrı ayrı yorsa da, bir şekilde nefes alacak duraklar bulabiliyoruz kendimize...semt pazarlarını ben de çok severim, örgü de sevdiklerim arasında ama uzun zamandır elime şiş almadım!. El emeği battaniye mutlaka bittiğinde çok güzel olacaktır. Ayşe Kulin'in dili oldukça akıcı, romanları zevkle okunuyor bu yüzden. Sınav sonucunun başarıyla sonlanmasına ise ayrıca sevindim.. Eğitim sistemi keşke daha bir yola girebilse!. Ne güzel, sizden iyi haberler aldığımız bir yazı olmuş bu, memnun oldum..Daha nice güzel günleriniz olsun. 2017 öncelikle ülkemize ve komşularımıza barışı getirsin.. Ve bizler de ailelerimizle ve sevdiklerimizle birlikte huzurla yaşayabilelim. Sevgilerimle..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İnanin tek dileğim bu; 2017 daha güzel huzurlu ve barış dolu geçsin. 2016 hepimizi zorlayan bir yıl oldu. Güzel dilekleriniz hepimizin olsun.
Sevgiler benden 💖💖

Mert dedi ki...

Ben de iki farklı türde blog yapmayı düşünüyordum bir zamanlar, ama bazen ortak konular oluyor o nedenle hangisini hangisine yazmak lazım falan diye yapmaktan vazgeçmiştim. :))

blog sözlük dedi ki...

Merhaba güzel insan;

Blog yazarlarını ve blog takipçilerini aynı platformda buluşturmayı amaçlayan Blog Sözlük'te sizi görmekten mutluluk duyarız.

Blog Sözlük'e "yenifikir" davet koduyla üye olabilirsiniz.

Saygı ve sevgi ile.