28 Aralık 2016 Çarşamba

ANNEM

Artık her koşulda fikrinden yararlanacağım, zor zamanımda sırtımı yaslayacağım,  güzel, bakımlı, süslü püslü, becerikli, evi mis gibi temizlik kokan, şahane örgüler ören canım annem yok.

Babamın gidişiyle büyüttüğüm içimdeki küçük kız çocuğu artık olgun bir kadın oldu.

Mekanın cennet olsun güzel, zaman zaman  huysuz ve tatlı kadın.
Avuçlarimdan kuş olup giderken tek tesellim ruhunu kollarımda teslim etmendi. 
Seni unutmak mümkün olmayacak.  Yolun ışık dolsun annelerin en fedakârı ...


21 yorum:

Nesrin dedi ki...

Canım benim , mekannı cennet olsun :( Çok ama çok üzüldüm

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Aklınızda hep en iyi haliyle kalsın.

Handan dedi ki...

Allah rahmet eylesin anneciğine. Siz geride kalanlara da sabır versin.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım çok sağol ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Öyle kalacak gül anılarla ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Handanım Sağol çok zormuş...

*mehtap dedi ki...

Allah rahmet eylesin, çok üzüldüm.Sabırlar diliyorum sizlere.

Persephone dedi ki...

Allah rahmet eylesin... Nur içinde uyusun... Sevgiler...

parıldayan çiçek dedi ki...

Nurlar içinde uyusun. Başınız sağ olsun.

Makbule Abalı dedi ki...

Gün geliyor sevdiklerimiz birer birer kuş gibi uçuyorlar.Önceleri kabullenemiyoruz Ama sonra zamana yenik düşüyoruz. Anılara dönüş iyi geliyor.
Allah rahmet eylesin. Işıklar içinde uyusun.
Acını paylaşıyorum sevgili öğretmenim.

serpil dedi ki...

Başınız sağolsun, ben de 5 ay önce annemi kaybettim, çok zor biliyorum..

kadriye dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Nur içinde yatsın. Çok zor olduğunu tahmin ediyorum ve bir gün kaçınılmaz olarak onu kaybedeceğimi biliyorum . O gün ne yapacağım diye endişeleniyorum. Bende babamı kaybettim.

ikaruselsa dedi ki...

Allah rahmet eylesin.. Işıklar içinde uyusun..

hüznün tadı dedi ki...

Nurlar içinde uyusun.

Kalem Nasırı dedi ki...

Başınız sağolsun :(

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Allah size sabır versin, annenizin de mekanı cennet olsun.

tosbagalar dedi ki...

Allah rahmet eylesin sizlere sabırlar versin

mavi dedi ki...

Tekrar başın saolsun. Nurlar içinde yatsın.

Esin Bozdemir dedi ki...

Başınız sağolsun. Annenizin mekanı cennet olsun.
Acınızı paylaşıyor, size sabırlar diliyorum...

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

Başınız sağolsun...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Acıma ortak oldunuz. Sağolun varolun.
Sevgiler .❤❤❤