1 Mayıs 2016 Pazar

'' KÜÇÜK ŞEYLERLE '' NEFES ALMAK ...

Bu gün  1 MAYIS. Emeğin ve emekçinin bayramı. Bütün dünyada bayram havasında kutlanan bu günün benim ülkemde savaş gibi geçmesi tam bir yazı konusu ama benim yazımın konusu şükür ki bu değil !!!!

Anlık mutluluklardan söz etmek istiyorum. Küçük ama o anda beni çok mutlu eden şeylerden.

Son zamanlarda güzel yurdumda  yaşanan sıkıntılardan   beni bir anlık da olsa  kurtaran  küçük mutluluklar mayıs ayının ilk yazı konusu olsun :

Bugün eve gelirken beş dakikalık yolu güvenlik önlemleri nedeni ile yarım saatte tamamlarken ve adım başı polis kontrolü ile karşılaşmışken, mahallenin bakkalına girdiğimde bir kenarda duran bu güzellikler.




  İstanbul'dan gelen  kuzenlerimle Antalya'ya tatile gelmişim gibi gezerken karşılaştığım ışık oyunu .



Deniz mevsimini erken açmanın haklı gururunu yaşarken, Bey Dağları'nın bulutlar ve denizle muhteşem buluşmasını izlemek ...
Blog sayfalarında yazılarını severek okuduğum bir arkadaşımın son derece başarılı bulduğum ilk romanını okumak ve her zaman olduğu gibi kitaplar arasında kaybolmak ...
Böyle geçti yılın dördüncü ayı; küçük şeylerle nefes almaya çalışarak ...

13 yorum:

❣ Didem Engin ❣ dedi ki...

Ne güzel şey değil mi anlık mutlulukları biriktirmek.!! :)

Makbule Abalı dedi ki...

Ben de an'lık mutlulukları çok önemsiyorum. Onlar değil midir hayatımıza renk katan...

❣ Didem Engin ❣ dedi ki...

Kesinlikle öyle.. :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Didem Engin : kesinlikle Didem'cim sona zamanlarda nefes alma nedenim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Makbule Abalı : Evet sevgili öğretmenim. Kesinlikle onlar. Zaman çok çabuk ilerlerken destek oluyor bize ...

Adsız dedi ki...

Oldukça hoş karaler. Gökkuşağı olan bi ayrı güzel.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de onu çok beğendim. :)

deeptone dedi ki...

seni tanıttım ama görmedin miiii

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yok görmedim Deep'ciğim tekrar bakıyorum.

maviye iz süren dedi ki...

küçük mutluluklarla nefes almak evet tek yapmaya çalıştığımız bu...:)

Turgay Aksoy dedi ki...

Küçük mutluluklardan mutlu olmayı öğrenmek gerekiyor. Ayrıca blog yazarlığından sonra kitap yazılması da çok güzel. Benim de hedefim bu. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Son zamanlarda ben hep böyleyim .:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Zamanla blog yazmak yeterli gelmiyor çünkü insana. Dilerim yazma serüvenimiz bitmesin .:)