28 Temmuz 2015 Salı

İÇİ DOLMAYAN BOŞLUK ...

İtiraf edeyim bu akşam pek bir hüzün yüklüyüm. Yaşadığımız kasvetli dolu günlerin bununla ilgisi var mı ? Vardır elbette.

Hüznümün ana konusu sosyal medyada gördüğüm bir fotoğraf.  Doğum sırasında annesi ölen bi çocukla annenin fotoğrafı. 

Yıllar önce böyle bir olay yaşamıştım.  Henüz evli bile değildim.  Eski işyerimdeki patronumun İstanbul'dan misafirleri gelmişti.  Çiftin 2 yaşlarında oğulları vardı. 

Her şey çok yolunda giderken, tatil sırasında anne beyin kanaması geçirdi.  Acilen hastaneye kaldırıldı.  Kadın komaya girmeden hep oğlunun adını sayıklıyordu ve sedyede yatarken gözlerinden yaşlar akıyordu. 

Sonunu hiç öğrenemedim.  Patronuma da eşine de kadının durumunu soramadım. Kuvvetle muhtemel de öldü o kadın .

İşte az önce gördüğüm fotoğraf bana bunu hatırlattı .

Konu annelik olunca bambaşka birine dönüşüyorum ben.
Hassas, narin, göz yaşları göz
pınarlarında hazır ...

Annesizliğe hiç dayanamıyorum.
İçi dolmaz büyük bir boşluk annesizlik ...


21 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

allah kimseyi yavrusundan ayırmasın hele bir de bu kadar minicikken..

Azize dedi ki...

Bence de o boşluk öylece kalır...

Handan dedi ki...

Çocuklar annesiz babasız kalmasın.

MAVİANNE dedi ki...

Allah hiç bir çocuğu bebeği annesiz bırakmasın
çok etkileyiciymiş bu fotoğraf da sahiden
sevgiler

Esin Bozdemir dedi ki...

Hayat işte!. nerede ve ne zaman? ne şekilde!. hangi rüzgârla savuracağı.. hiç belli değil!. Tarifsiz bir acı!.ve inanılmaz etkileyici bir fotoğraf.Allah hiç kimseye böyle acılar yaşatmasın, annesiz ve babasız bırakmasın!.

Unknown dedi ki...

NE KADAR GÜZEL YAŞZMIŞSINIZ ANNELİK BAMBAŞKA BİRŞEY... FAKAT BU FOTOGRAF DIĞRU DEĞİL İNSTAGRAM DA AÇIKLAMA YAPILDIĞINI OKUMUŞTUM. O FOTOGRAFDAKİ ANNE BEBEĞİ ALLH AYRIMASIN...

Oglak Kizlari dedi ki...

Evet, Allah kimseyi annesiz bırakmasın.
Amin

Makbule Abalı dedi ki...

Hayatın devam etmesi,canlılığın sürmesi sevdiklerini için hep istediğimiz bir şey.Yolların istenmedi bir şekilde ayrılması en kötüsü.Acılar yaşamı felç ediyor.

Makbule Abalı dedi ki...

Tabletle yazınca yazılar hep hatalı çıkıyor.Sevdilerimiz sözcüğü sevdiklerini olarak çıkmış.
Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Amin canım en korktuğum şey ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kesinlikle Aze ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Amin canım Handan' cım

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Evet Maviannem çok zor bir durum. ..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Annesizlik çok zor amin Esin cim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaaaa çok sevindim bu habere inan ki Fazilet 'cim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Amin canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel bir cümle sevgili öğretmenim "acılar yaşamı felç ediyor ... "

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ah sormayın ven de çok yapıyorum o hatayi sevgili òğretmenim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel bir cümle sevgili öğretmenim "acılar yaşamı felç ediyor ... "

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Amin canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaaaa çok sevindim bu habere inan ki Fazilet 'cim ...