9 Temmuz 2015 Perşembe

HAYAT BENİM KİME NE !!!












İstanbul'dan döndükten sonra, arkadaşlarımla buluştuk. 
Kahve eşliğinde sohbet ettik.

Sohbet sırasında içlerinden biri kitap okumayı bıraktığımı düşünmüş olacak ki; epeydir bir şeyler okumuyorsun galiba dedi. Tabii insan tatildeyken kitap okumak aklına bile gelmez diye  de ekledi.

Gülümsedim. Oysa ben İstanbul!a giderken ve dönerken iki kitap bitirmiş, bir tane de İstanbul'dayekn başlamıştım ve onu da yeni bitirdim . Tabii bunları ona söylemedim. Neden böyle bir şey düşündüğünü sordum. - "Eeee dedi  sosyal medyada paylaşmıyorsun da ondan. "

Haklıydı !!! son dönemde okuduklarımı  sosyal medyada paylaşmamıştım. Demek ki kitap okumayı bıraktığım izlenimi oluşuveriyordu hemen.

Ben sanal aleme çok alıştım . Facebook, İnstagram falan filan keyfili geliyor bana.
Hiç de öyle hayatı kısıtladığını, insanları günlük hayattan uzaklaştırdığını  düşünmüyorum.
Eğer düzgün kullanırsan kazanımları da çok bence.

Bazen bazı şeyleri sosyal medyada paylaşmadığım da oluyor.
Aylar önce çok gezdiğim dönemlerde okuduğum kitapları paylaştığımda, her şeyi çok bilen arkadaşlarımdan biri de kitap okumayı bırakıp biraz da gezmemi tavsiye etmişti.:
 Şimdi de tam tersini yaşadım.

Demek sosyal medya paylaşımlardan yola çıkarsak; Zeki Alasya - Metin Akpınar'ın oyunlarından birinin repliğindeki gibi oluyor hayatlarımız : " Oradan öyle mi gözüküyor ? "

Aslında şöyle de bir cevap vermek isterdim  Nesimi'ye öykünerek : " Okuyayım okumayayım, gezeyim, gezmeyeyim hayat benim kime ne? " 

3 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Öyle bir duruma geldik ki; paylaşımı az yapsak arkadaşlarda sorun mu var algısı oluşuyor, çok yapsak görgüsüz oluyoruz:)O yüzden hakkaten hayat bizim keyfimize göre takılıcaz :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Evet kesinlikle hayat bizim . Böyle bir hesap verme durumu da çıktı ortaya Gamze 'cim :)

sevtap dedi ki...

Kesinlikle katiliyorum,insanlarin birbirlerinden haber almalari yeni insanlar taniyim yeni bilgiler edinmek hele paha bicilemez ama insanlar yorum yapmadan gecemiyo malesef��