29 Nisan 2015 Çarşamba

SENİ SEVİYORUM ANTALYA !!!



Bu gün de böyle geçti.

Eğer hava mızıkçılık yapıp da yağmura dönmezse artık bahar geldi buralara.
Bu gün yürüdüm oğlum da bana eşlik etti.
İşte yolumuza çıkanlar, bize yaşama sevinci verenler :

Sabahtan tura hazırlanan yat limanındaki tekneler, Antalya'nın yerlisi için  YAT LİMANI   diye bir şey yok; onlar için halen İSKELE tabii ...


Birkaç güne kadar papatya olacaklar ...





Konyaaltı sahilinden denize girenler :)



 Yeni açmış kırmızı güller :)
Ve... şehrin en sevdiğim yerinden Akdeniz :)

20 yorum:

Unknown dedi ki...

Bahar mı geldi? Yaz geldi, baharı es geçtik :) Ben de Fethiye'deyim. Su biraz soğuk olsa da denizden yeni geldim :)

Handan dedi ki...

Antalya'nın en güzel zamanı:-)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Burada da deniz mevsimi coktaaaan açıldı :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Evet Handan cim. Çok sıcak olmadan keyfini sürmek lazım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
complete_the_sentences dedi ki...

Mükemmel fotoğraflar, gerçek gibi. Yaşattınız Antalya'yı tadımlık da olsa. Daha geçen ay oradaydım ama, fotoğrafları görünce bi içim ısındı yine. Teşekkürler. :)
Takipteyim bundan sonra madem öyle. Sevgiler Bursa'dan... :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Teşekkür ederim. Antalya gerçekten güzel bir şehir. Her ne kadar yazın sıcakları ile bunaltsa da bu dönemin keyfini sürmek lazım. Bursa'yı da severim ben. Yeşil Bursa ...
Blogunuzu çok beğendim, çok keyifli buldum. Artık ben de takipteyim. güzel yazılarda buluşmak dileği ile, sevgiyle kalın ...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

İnsanın yaşadığı şehri sevmesi ne güzel bir duygu. Öpüyorum sizi...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım Gamzem sağol; ben de seni çok öpüyorum :)

kitap sanatı dedi ki...

yaz geldi Antalya ya YAZ Antalya baharı hiç bilmez ki :)
YAZ geldi şehrimize
Antalya'nın yazı da hiçbir yere benzemez. Sıcagına ragmen mutlu eder insanı

ikaruselsa dedi ki...

harika görüntüler :)

Adsız dedi ki...

Bayılıyorum bu şehre =) denizi, güzelliği yeter =)

matias dedi ki...

sıcak havası da sevgine dahil mi?
:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Can evimden vurdum beni . Dikkat ederseniz sıcaktan pek bahsetmiyorum :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Can evimden vurdum beni . Dikkat ederseniz sıcaktan pek bahsetmiyorum :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Elsa 'cım ☺

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de Ilknur cum:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de Ilknur cum:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol Elsa 'cım ☺