29 Eylül 2014 Pazartesi

VAZİYETLER !!!



Bana göre eylülle vedalaşmak geçtiğimiz cumartesi gecesi oldu.
Aniden bastıran yağmur gelmekte olan ekimin habercisiydi.

Antalya diğer şehirlerden daha farklı. Mevsim geçişlerini değişik yaşıyor.
Yağmuru da, sıcağı da, rüzgarı da kendiyle kavga eder gibi.


Önce göz gözü görmeyecek denli şiddetli yağar buralarda yağmur.
Ertesi gün, güneş hiç bir şey olmamış gibi gök yüzünden gülümser .


Hafta sonu da böyle geçti ...

****
Pazar akşamı oğlum şiddetli boğaz ağrısıyla kıvrım kıvrım kıvrandı.
Bu annelik acayip bir duygu. Bu çocuk askere bile gitse benim nöbetçi anneliğim hep devam edecek gibi.

Onu karnımda taşırken; bu sürecin hep devam edeceğini; hamileliğimin hiç bitmeyeceğini düşünürdüm. E haksız da değilmişim hani. Aramızda onunla halen gizli bir göbek bağı var sanki, bir türlü kopamıyor.

Neyse sabah okula göndermedim doktora gittik.
Hiç sevmediğim bir şey yaptım mecburen. Haftaya hastanede başladım.

Son zamanlarda tuhaf bir inancım oluştu benim. Haftaya hastalıkla başlarsam, bütün bir hafta böyle devam edermiş gibi geliyor.
Oysa çok da itibar etmem böyle şeylere. Misal önümden kara kedi geçmesine bayılırım. O minik siyah güzellikleri aksine şirin bulurum.
Merdiven altından çok geçmişliğim vardır. Hiç de bir şey olmadı bu güne kadar.
Fakat özellikle babamdan sonra böyle oldum ben ...

Bizimki tipik okul hastalığı olmuş. Ne yapmamız gerektiğini öğrendik ve eve döndük.

Eve dönerken yolumuzun üzerinde yazımın başındaki bu  güzelliğe rastladık. Benim bu minik göleti  görünce bütün sıkıntım, kasvetim geçti gitti.
Antalya'yı sevme nedenlerimden biri de bu güzellikler işte. Polyanna'dan hallice bir hayat sürüyoruz böylece...

***
Hastanenin yakınındaki D&R' a uğradım. Hayır yani kitaptan da  eksik kalsam olur mu? Olmaaaz !!!!

Ne zamandır merak ettiğim bir kitap vardı. İlk gördüğüm zaman adı itici geldi; itiraf etmeliyim.
" E o zaman sadece o kız okusun bu kitabı"  dedim. Sonra bende bir merak bir merak. Aldım; okumaya başladım. Fikrimi yazarım bitince ...

Oğluma da iki tane film aldım izlemesi için. O benim gibi kitap kurdu değil. Sinema, tiyatro, film de onun vazgeçilmezi.





Vaziyetler ben de böyle bu aralar.
Haftamız mutlu; hastalıktan ve  hastaneden uzak geçsin.


13 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Hastane macerası bu kadarla kalsın. Delikanlıya geçmişler olsun. Hafta güzel geçsin.

Sevgiler..

Makbule Abalı dedi ki...

Geçmiş olsun. Okulun başlangıcında hastalanmak, sınav zamanı hastalanmaktan daha az etkileyici. Kısa süreli hastane ziyaretleri de çocuklara ders verici nitelikte oluyor. Sağlıklarına daha fazla özen gösteriyorlar.
Esenlikler dilerim.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok geçmiş olsun Özlem Hanım :(
Bu kitabı ben de çok merak ediyorum o yüzden yorumlarınızı bekliyorum :)

laleninbahcesi dedi ki...

çok geçmiş olsun. Enver Aysever'in sohbetlerini severim aslında ama kitaba cesaret edemedim. Hadi bi oku bakalım sen nasıl bulacaksın...

MAVİANNE dedi ki...

kitabı merak ettim ben de
geçmiş olsun
sevgiler

Adsız dedi ki...

geçmiş olsunnnn

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen :Çok şükür bu aralar iyiyiz :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Makbule Abalı : şimdi iyi çok şükür dilerim bu şekilde devam eder :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gamze Esra Ersöz : Gamzem teşekkür ederim. Kitabı çok beğenmedim ben. ama sen bana bakma ben bu saralar şöyle ağız tadıyla severek okuduğum çok az kitap buluyorum nedense. Belki sen severdin. Bence çok havada kalmış güzel bir roman olacakken ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lalenin Bahçesi : Kitabı pek sevemedim Lalecim belki de okumak için zamanı gelmemiştir, ya da ne biliim ben böyle oldum artık :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavianne: Ben sevemedim Maviannem kitabı :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ilknurum Sağol canim :)

Sevtap Aycı Uçar dedi ki...

Bende inandigin batil inanclarin tuttuguna inanirim canim,bir kere kir o on yargini bir daha aklina bile gelmez,cok gecmis olsun :(