13 Nisan 2014 Pazar

ORTAYA KARIŞIK


Ben bloguma ne zaman daha sık ve güzel şeyler yazmaya karar versem hep üzücü olaylar yaşar oldum !!!!
Sayfama bir türlü gitmek bilmiyor bu nedenle elim, ya da sayfayı açsam da yazmak gelmiyor içimden.

Dileğim çocuklarımız üzerinde dolaşıp duran kara bulutların bir an önce dağılması. 

Mert, Ecesu Pamir fark etmez ölüm genç bedenlere hiç yakışmıyor.

Geçen gün arkadaşlarımdan biri Mert'in annesinin yerinde olmak istemezdim dedi. Ben de diyorum ki, ben Mert'i öldüren çocuğun annesinin de yerinde olmak istemezdim. Her yönden kötü. Tertemiz duygularla büyüttüğümüz çocuklarımızı hiç bir şeyin kirletmeye hakkı yok.  

Evladına çok zor şartlarda kavuşmuş bir anne olarak acım büyük ...

****

Güzel şeyler de oluyor bu arada. 
Babamın hastalık dönemine geldiği için, katılma koşullarını kaçırdığım İmza Ben 'in kitabı çıktı. Bu günlerde böyle bir kitap okumaya ihtiyacım var. Sanırım yorgun ruhuma iyi gelecek bir kitap olmuş İmza Ben. Tüm emeği geçen arkadaşları tebrik ederim. İmza Ben'de yazamamış olmak içimde ukde olarak kalacak gibi...

****

Bu hafta sınav haftası. Hem AÖF sınavları hem de oğlumun ikinci sınavları başlıyor. Benim derdim başka.
Bel fıtığı ağrılarım nüksetti. Beni yerimden kımıldatamıyor. Eh bu saatten sonra bulaşıcı çocuk hastalığına yakalanmayacağıma göre bir çaresine bakacağım artık ...

****

Rüzgarın Gölgesi'ni okuyorum bu günlerde. Çok değişik ve güzel bir kitap. İki yıldır kitaplığımda bekliyordu zaman şimdiki zamanmış meğer. Kitap hakkındaki düşüncelerimi kitapsesleri blogumda paylaştım. Burada uzun uzun yazmayayım.


****

Yeni başlayan hafta hepimiz için güzel geçsin ....



10 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Haklısın.
Üzümemek elde değil.
Dur hemen öteki blog ada gideyim, kitabı merak ettim.

Kitaba doymayan anne

pelinpembesi dedi ki...

öyle kötü ki olanlar boğazım kilitleniyor. durum çoğu insan için benzer. ama iyiliği, güzelliği daha çok yaymamız lazım. bu yüzden güzel yazılarına devam et bence..

pelinpembesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Asis dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun..hepimiz aynı ruh hallerindeyiz uzun zamandır.Bu günlerde geçecek elbet ama işte izleri nasıl silinecek ...sevgilerimle..

Başak dedi ki...

Off çocuk ölümleri,yazını okurken kulağım tv haberdeydi Antalya'da bir çocuk ölümü verdi. Hemde 15 yıl tedavi olmuş tüp bebek yapan bir annenin piknikte kaybettiği çocuğunun havuza düşmesi..Çok kötü oldum :(( Çok takip edilmeli çocuklar..

ayak izleri-sevgi dedi ki...

hiçbir çocuk kötülüğü haketmiyor, sebep ne olursa olsun.. annelerinin canı nasıl yanıyordur tahmin bile edemeyiz gerçekten..

ayak izleri-sevgi dedi ki...

hiçbir çocuk kötülüğü haketmiyor, sebep ne olursa olsun.. annelerinin canı nasıl yanıyordur tahmin bile edemeyiz gerçekten..

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Size de iyi haftalar, her şey hepimiz için güzel olsun.

resimli günlük dedi ki...

Rüzgarın Gölgesi'ni görünce mutlu oldum, ne hoş bir kitap değil mi?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaa evet kesinlikle çok güzel bir kitap ...