22 Mart 2014 Cumartesi

CUMARTESİ GÜZELLİKLLERİ


Güzel şeyler oluyor dedim ya bir önceki yazımda, her şeye rağmen umudum bitmiyor benim .

Kuş cıvıltısı hiç bitmez. Bu yazıyı yazarken evimizin kadim üyesi sevgili muhabbet kuşumuz Selami arkamda cıvıldıyor mesela.

Ya en üstteki kumrular, her öğleden sonra penceremin önüne geliyorlar, dünya umurlarında değil vallahi. Onlardan öğrenecek ne çok şeyimiz var aslında.



Baharın habercisi mimozalar içimi huzurla dolduruyor, ben bahar kadınıyırm diyorum başka bir şey demiyorum.

Ya laleler en sevdiğim çiçekler, şehrin her yerinde rengarenk bu aralar.



Ve kitabım, ve kahvem ...
Kahve öykülerindeki kahramanlar, apartman komşularım gibi bu aralar :)

Bir cumartesi sabahımı şenlendiren küçük mutluluklar bunlar.

Hafta sonumuz güzel geçsin ...

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu kötü günlerde güzel çiçekleri görmek iyi geldi bana,teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Bu kötü günlerde güzel çiçekleri görmek iyi geldi bana,teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

İçim açıldı fotoğraflarla. Hayvan, doğa, kitap her şey var. Teşekkürler paylaşım için. Size de mutlu hafta sonları. ;)

Asuman Yelen dedi ki...

Kumrular...Çiçekler...Kitaplar ve kahve. Gün nasıl güzellenmez. Bu küçük şeyler bizim hayattan vaz geçmememiz için (her şeye rağmen)
çok değerli.
Güzel bir hafta diliyorum Özlem' cim...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ne güzel..2014 boyunca mutluluklar artarak devam etsin hayatınızda..

MAVİANNE dedi ki...

umudun ve yaşam sevincin hep sürsün
sevgiler

AslıASLI dedi ki...

İnsan bu fotoğraflara bakarda nasıl umutla dolmaz ki. Her şey harika görünüyor, dilerim içimizdeki umut, sevgi sonsuza dek sürsün.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Zaman Sözleri : SEvgiler, ben teşekkür ederim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güven Turan : Çok teşekkür ederim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Her günümüz güzel geçsin sevgili Asuman Hanım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gamze Esra Ersöz : Canıım sağol hepimiz için :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavianne : Canıım sağol :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı Aslı : Aslı'cım hep güzel şeyler dileyelim ve güzellikler yaşayalım .:)