21 Eylül 2013 Cumartesi

EYLÜL VE BEN

Geçen gün sabah yağan yağmuru saymazsak; yaz daha bitmedi bu şehirde.



Yaz mevsimini vıcık vıcık sıcak yaşayan bir şehirde şiddetli yağmur  yağması da ne kadar ironik aslında ...

Okullar açılmasa, sonbaharın en sevdiğim mevsiminin geldiğinden haberim bile olmayacak.

Tatil dönüşü hele çifte tatil yapınca günlük hayata uyumda zorluk yaşadım.

Okullar açıldı, yeni dönem hazırlıkları başladı falan derken sayfamı da  ihmal ettim.

Şimdi bir yandan eski düzene uyum sağlamaya çalışırken, diğer yandan yazın son günlerinin tadını çıkartmaya çalışıyorum.

Hayatımda kayda değer bir şey yok aslında.

Bu gün oğlumla kitap fuarına gittik.
Şahsi fikrim ben fuarı beğenmedim.
Çok yetersiz buldum.

En önemli yayın evleri  yoktu.

 Yapı Kredi - Kırmızı Kedi - Can Yayınları - Remzi Kitapevi; ki ben en çok bu yayın evlerinin kitaplarının okuruyum.

Oğluma bir kaç tane kitap aldım; kendime alacak bir şey bulamadım, o kadar yani.

Hoş daha dün D&R 'dan bir sürü kitap aldım. İstanbul'dan gelirken de bir o kadar kitap aldım. Benimki de abartı biliyorum; ama itiraf edeyim ben bir bağımlıyım. K.A.O.B diyorum kendime kısaca. -Kitap Alma Okuma Bağımlısı- .


Şimdi  yeni kitaplarımdan seçtiklerimle kendime sonbahar köşesi yaptım.
Bu köşe yıl bitene kadar beni idare eder sanırım.

Bu aralar evimi özlediğimden midir nedir balkon keyfi yapmayı seviyorum. Kitabımı bir kupa dolusu çay ya da kahve eşliğinde balkonda okuyorum günlerdir. Oysa ben kendimi bildim bileli uzanarak kitap okumaya bayılırım.

Bu günlerde böyleyim. Kitaplarım, oğlumun okulu, benim ders notlarım hep beraberiz işte; evim evim güzel evim şeklinde ...



14 yorum:

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Keşke her bağımlılık böyle olsa.Benim elimde bir kitap var oku oku bitmiyor mesela :D Bende en çok baharları seviyorum,ne donuyorsun ne yanıyorsun ;)

*mehtap dedi ki...

ne güzel bir bağımlılığın var. bende bayılırım okumaya ama eskisi kadar zaman ayıramıyorum.Yine de her zaman bir başucu kitabım oluyor. Bol okumalı bir kış olsun hepimize, sevgiler...

Başak dedi ki...

Yağmurun yağması ne güzel tozu toprağı gitmiştir Antalya'mızın ilk yağmuru çok severim :)

Kitap fuarı güzel değildi demek ki kaçırdım diye üzülmeyeyim o zaman..
sevgilerimle.


Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Sizin bağımlılığınız ne güzel bir bağımlılık.Kimseye zararı olmayan aksine ruhu besleyen, iyi hissettiren bir bağımlılık.Keyifi okumalar :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Var ya sana katılıyorum. Ben de bir KAOB yım. Şimdiden İstanbul a gidince alacağım kitapları düşünüyorum.

Manyak anne

Garip Adam dedi ki...

Eylül.. aşkın,sevginin,ayrılığın ayı..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevtap : Bence de bahar ayı en güzeli Sevtap'cım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehtap : Ne güzel bir dua amin Mehtap'cım sağlığımız da yerinde olsun ve kış çok okumakla geçsin :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başak : Yağmur güzeldi ama havaların erken soğumasına bakarsak sanki bu kış daha çok yağmur göreceğiz Başak'cım. Bence fuara gitmemek kayıp değildi, bilmiyorum senin fikrin ne?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gamze : eğer hoşlandığım bir kitapsa gerçekten keyifli bir bağımlılık oluyor Gamze'cim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Aman Çiğdem'cim, okuma aşkımız bitmesin :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Garip Adam : Kesinlikle öyle :)

Adsız dedi ki...

severim son bahar yağmurlarını, keyifli okumalar =)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Canım İlknurum sağol :)