27 Mayıs 2013 Pazartesi

TEMİZLİK !!!

Bu gün yeni ve güzel bir güne uyandım.

Sabah yürüyüşümü yaptıktan sonra eve geldim ve hafiften hafiften temizliğe başladım.

Yok öyle büyük bir ev temizliği değil; önce bilgisayarımdaki dolmuş taşmış masaüstümü temizledim. dönem içinde kullandığım tüm ders notları, soru bankalarını önce taşınabilir hard diskime kopyaladım; ( bu taşınabilir hard disk şahane bir şeymiş de haberim yokmuş ) sonra da hepsini geri dönüşüm kutusuna gönderdim. Masa üstü şekilde görüldüğü gibi oldu.


Sonra salondaki gerçek masa üstünü boşalttım.

 Bu gördüğünüz masa üstü ise özellikle hafta sonu benim ve oğlumun kitaplarıyla dolar taşar; hafta başı boşalır; sonra yine dolar; işte şimdi her şeyi kaldırdım. Ders notlarım, kitaplarım, dolaplardaki, yerlerini aldı.

Çarşamba günü büyük temzilik var evde. Sonra ver elini tatil !!!!

2013'ün ilk beş ayı tatsız geçti benim için ama ben umudumla hep el ele tutuşan bir kadın olduğum için; kalan 7 aydan yine de  umutluyum :)

Son Oyun'a başladım bu arada.

Fena gitmiyor şimdilik, diğer okuyan arkadaşların da yorumlarını merak ediyorum.

17 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Bigisayarda masaüstünü temizlemek insanı acayip rahatlatıyor :)Ben de ara ara bu temizliği yapıyorum.Umarım önümüzdeki aylar sizin için çok güzel sürprizlerle gelir.

laleninbahcesi dedi ki...

kitap hakkında hep olumlu şeyler duydum,bakalım sen ne düşüneceksin...

Biz de bugün tatil konuştuk,umarım hepimizin istediği gibi keyifli olur...

Sevgiler

resimli günlük dedi ki...

Nasıl tatil ya? Daha çooook var bizim tatile. 3 hafta okul, 3 hafta sınavlar. Ben mi yanlış hesaplıyorum acaba?

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Kitap hakkında hiç bilgim yok Özlemim
Tatil dedin imrendirdin benim için daha bir ay var da... oda zaten 10 gün ne yaza yeter ne de kışa:))
olsun be gülüm bunu da bulamayanlar var dimi.
Sana ve oğluşuna çok iyi bir tatil dilerim ikinizde hak ettiniz...
Dolu dolu sevgilerimle...

Yemek Tarifleri dedi ki...

başarılarınızın devamını dilerim teşekkürler.

MAVİANNE dedi ki...

ben bu aralar canan tan hasret okuyorum
senin kitabı merak ettim
keyifli okumalar olsun
temizlik gibisi yok değil mi şekerim :)))

GÖNÜL dedi ki...

çifte temizlik desene...
tatil bende dörtgözle bekliyorum inşallah haziran sonunda 1 ay tatil yapacağım kitap hakkında yorumlarını bekliyoruz ben de Dan Brown cehennem yeni başladım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşam İzi : Çok rahatlatıyor gerçekten, temizlik yapmış gibi:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lalenin Bahçesi : Lale'cim okurken zaman zaman yazara kızsam da,bütün olarak güzel bir kitaptı, bir de bana devamı yazılabilirmiş gibi geldi. Tatile girdik ama keyfim yok, yaşananlar umarım insanlarımıza zarar vermez ve güzellikler getirir.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Resimli Günlük : Canım ben AOF Dersane öğretmeniyim ya, dün sınava girdiler, dolayısı ile tatil başladı, senin hesap doğru yani, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Nur'um okurken bazı yerlerde kızdım yazara, anlattıkları belki de çok bana göre şeyler olmadığı için, ama kitap bittikten sonra düşünüyorum da bütün olarak güzeldi, devamı da yazılabilir gibi geldi, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yemek Tarifleri : Teşekkürler sağolun :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Beğendin mi Hasret'i Mavi Annem okumaya değer mi? Temizlik gibisi yok gerçekten :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönül : Cehennem de güzele benziyor. Sen ne düşündün Gönül'cüm kitap hakkında. İstanbul'da geçmesi ilginç geldi bana ...

MyReaL dedi ki...

ahh o masaüstleri hep dolar zaten..
bilgisayarınki de odanınki de :D
hatta sonunda annem çıldırır kaldır artık şu kitapları bıktım senin kitaplarındannn diyee :D

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İnanır mısın, başka şeylerle yine doldu masaüstü:) yorumunu geç gördüm kusura bakma olur mu?Sevgiler:)

MyReaL dedi ki...

heheh ben de bugün temizlik yapınca boşalttım masaüstünü ama haftasonuna tekrar dolacak eminim (:
ne kusuru olur mu öyle şey (:
kocaman kocaman sevgiler :)