22 Mayıs 2013 Çarşamba

İYİ Mİ KÖTÜ MÜ HABERLER HABERLER ...


Çocukluğumda böyle bir şarkı vardı. Mahalledeki kızlarla şarkıcılık oynarken söylerdik. Atilla Atasoy söylerdi galiba. Başlığı yazınca aklıma geliverdi..


En son yazımı yazalı epey olmuş. Bu kadar ara vermezdim bloga.
Neyse ders notu ve soru hazırlama faslım bitti. Az önce en son notlarımı ve sorularımı da maille çalıştığım kuruma göndermiş bulunuyorum. Artık blogda daha sık yazarım.

Bu arada evi ofis gibi kullanmak şahane bir şey. Hem evdesin hem  çalışıyorsun. Çok güzel bence.

Ders dışında neler yaptım ? Hemen anlatayım :

Boş zamanlarımda arkadaşlarla birlikte oldum. Artık arkadaşlarımı ihmal etmemeye karar verdim. Dersaneyle, derslerle öyle bir kabuk oluşturmuşum ki kendime; şimdi kabuğu kırma zamanı bence.

****
Babamın sağlık sorunlarıyla uğraştım. Yaşlılık zor, bedenimize iyi bakmamız lazım.

****
Uzun zamandır evde film izlemiyorum diye yakınıyorum ya; geçen gün izleme fırsatı buldum. Tek bir film ama olsun, şeytanın bacağını kırdım, devamı gelir. Üç İdiot filmin adı. Ben beğendim.

****
Kitap okuma hızım normale döndü.
Düğümlere Üfleyen Kadınlar'ı bitirdim. Ardından Ruhi Mücerret'i okudum.

Düğümlere Üfleyen Kadınlar güzeldi. Yazma tekniğini çok geliştirmiş Ece Temelkuran.
Ruhi Mücerret farklı konusuyla ilgimi çekti. Murat Menteş'in okumadığım diğer kitaplarını da almayı planlıyorum.

Şimdi sırada Son Oyun, Kardeşimin Hikayesi, Heba ve Maya'nın Günlüğü var. Maya'nın Günlüğü'nü en sona saklıyorum, tadını çıkararak okumak için. İsabelle'ciğim Allende'ciğimin yeri gönlümde de kitaplığımda da hep ayrıdır çünkü.

****
Bu aralar Antalya Belediyesi şehri güzelleştirme çalışmaları içinde. 19 Mayıs tatilinin ertesi günü oğlumla şehir turu yaptık. Fotoğraftaki şemsiyelere ikimiz de bayıldık. Aldığım duyumlara göre esnafın bile haberi yokmuş. Sürpriz yapmış Antalya Belediyesi. Ne hoş ...

***
 Bu gün evde dolma yapma günü, ağır ağır mutafağa doğru yol alma vakti geldi bile.

Şimdilik haberler böyle. Blogumu da; blog  yazmayı da özlemişim yahu !!!!

13 yorum:

kitap sanatı dedi ki...

evet burayı hala gidip görmedim
olay oldu herkesler fotoğraf çekip kıskanmamı sağladılar:))
ve ben hala görmedim
bu arada ışıklardaki spor gençlik şenlikleri de oldukça güzel düşünülmüş gördünüz mü bilmiyorum ama biz tesadüfen gezerken rastlamıştık ve çok eğlendik:)
bu arada evden çalışmanı merak ettim eminim çok güzeldir benim de tam olarak böyle bir şeye ihtiyacım var bu aralar:)
çok şey yazmak istedim şu an bu postun altına:)
düğümlere üfleyen kadınları inşallah gelicek ay alıcam artık ve ben de okuycam o kadar çok merak ettim ve o kadar çok okumak istedim ki:)
bloguna dönmene de sevindim çünkü güzel bir blogun var sık sık yazmalısın bencede :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kitap Sanatı : Çok teşekkür ederim canım sağol. Işıklar'daki şenliklere eşim ve oğlum gittiler çok güzelmiş, ben dersane olunca kaçırdım. Zaten öyle çok şey kaçırıyorum ki. Neyse tatile giriyoruz az kaldı. düğümlere üfleyen kadınlar Muz Sesleri'nden çok daha güzel olmuş bence. severek okudum ben. Şimdi sıra Son Oyun'da onu da okuyunca paylaşırım.
Bu arada ben de özlemişim blog yazmayı. Çok sevgiler :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Evet uzun süredir sesiniz soluğunuz çıkmıyordu, sizden yeniden haber almak güzel :)

hüznün tadı dedi ki...

Ev-Ofis çok konforlu olmalı. Ama ben yine de evden çıkmaktan yanayım. Çıkmalı,yorulmalı,özleyip evin bağrına koşmalı.

Ben de "Düğümlere Üfleyen Kadınlar"ı okuyorum severek. Sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Özlemcim,canım benim
konuşur gibi yazını okumak çok iyi geldi.
Neyse tatilinize az kaldı inşallah daha çok gezersin,okursun,yazarsın.
Babana geçmiş olsun canım, işte böyle duydukça çok korkuyorum yarınlardan:(
Oğluşunu ve seni çok öperim canım.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben de vallahi.
Kolay gele.

Yorgun anne

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kitap sanatı : Çok değişik geldi bana ve bir o kadar da sevimli.
Evde çalışma keyifli, bilgisyarım, ders notlarım, ders kitaplarımla ev içinde haşır neşirim. Ömrümün 10 senesi de ofiste geçti bu arada:)
Ben de özledim blog yazmayı; bundan sonra sık sık yazarım artık; çok sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşam İzi : Artık daha sık yazacağım canım; tatil başlıyor :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : O şekilde de 10 yılım geçti ve gerçekten evimi çok özlerdim:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyısında : Nur'um gerçekten yaşlılık zormuş. Elimizden geleni yapıyoruz babamz da anneme de :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak KIzları : Sağol canım :)

Yemek Tarifleri dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

MyReaL dedi ki...

bu şemsiyeler gerçek mi?? cidden çok cici :)
ayy dolmaya bayılırımmm..
hayatınızın normale dönmesine sevindimmm :)