25 Mart 2013 Pazartesi

UCUZ HAYATLAR ÜLKESİ



Batıl inaçlarım hiç olmadı benim.
Merdiven altından geçmişliğim çoktur mesela.
Sabahları işe giderken karşıma çıkan kara kediyi sevdikçe günüm güzel geçmiştir.
Bir tek nazara inanırım o da fiziksel olarak kanıtlanmış zaten.

13 rakamının uğursuzluğunun da batılılar tarafından uydurulduğunu okumuştum bir yerlerde. 13ü de severim ayrıca doğum günleri çeşitli aylarıın 13üne rastlayan çok can dostum vardır.

Fakat 2013'ü sevemedim ben !!!! Ya da sonu tek rakam olan yıllarla bir problemim var !!!

Geçenlerde ciddi bir hastalığa yakalanan yakın çevremdeki bir arkadaşımın durumunun daha da ciddileştiğini öğrendim. Çok üzüldüm.

Yine çok samimi bir arkadaşım babasını kaybetti iki gün önce.

Yeni yıl girdiğinden beri aramızdan ayrılan ünlüleri saymak istemiyorum bile.

Fakat 13 rakamının uğursuzluğuna inancım son yaşadığım olayla iyice katmerlendi.

Cuma günü; bir arkadaşıma rastladm. Kaldırımda ayaküstü sohbete başladık ve o sırada geri geri gelen bir kamyonet az daha bana çarpıyordu.

Bazı şeyler an meselesi. Kamyonetin farkına varıp kendimi kenara atışım ve kamyoneti kullanan - öküz-ün son anda duruşu gerçekten an meselesiydi.

Kamyonetin kaldırımda ne işi var diye sorabilirsiniz. E burası Antalya. Kaldırımda kamyonet, motosiklet, elektrikli motosiklet falan olabilir. Hatta  utanmasalar otobüsle bile kaldırımda gezebilir buranın ahalisi.

Kendime geldikten sonra bütün mahallaeyi nasıl ayağa kaldırdığımı, şoförü doğduğuna pişman ettiğimi, hızımı alamayıp trafik polisine şikayet ettiğimi uzun uzun anlatmayayım. Böyle bir ülkede yaşıyoruz işte. Ucuz hayatlar ülkesi burası; ne acı ...

Severek okuduğum bir kitap var bu günlerde. Karışık Kaset.

Geçmişi ve eski şarkıları özleyenler için şahane bir kitap.
Bu uğursuzluğun içinde ruhuma iyi geldi ya yeter bana.
Sırada Düğümlere Üfleyen Kadınlar var. Onun da çok güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Hayat devam ediyor; her şeye rağmen okumaya, keyif alarak yaşamaya  devam ...



30 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok geçmiş olsun, ucuz atlatmışsınız. Bu arada 2013'ün daha başında saylırız belki çok güzel sürprizler vardır 2013'te sizin için saklı olan, umudunuzu kaybetmeyin :)

annemahsustan dedi ki...

Çok geçmiş olsun: ((

Kitapların sırası karışmış olsa da, aynı kitapları okuyoruz: )
Sevgiler.

Başak dedi ki...

Çok geçmiş olsun :( gerçekten bu şehirde trafikte ve başka şeylerde de kurallara uyan yok. Allah'a emanet yaşıyoruz.

13'ün uğursuz olduğunu söyleyemeyeceğim. Bizim için çok güzel şeyler getiriyor.. Sevgiler.

Asuman Yelen dedi ki...

Geçmiş olsun Özlem' cim.Gerçekten herşey üstüste gelmiş. Ama yine de 2013 le ilgili iyi şeyler düşün. İyi şeyler olsun :)

pie kurabiye dedi ki...

Geçmiş olsun Özlem'cim.Tesadüfen mi yaşıyoruz ne.

hüznün tadı dedi ki...

Geçmiş olsun. Hep tetikte olmak lazım bu kendini bilmezlerden korunmak için.

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun.bu durumda özlemim verilmiş sadakan varmış derler büyükler allah seni sevenlerine bağışlamış deyip bunla gelsin geçsin canım :)bu arada şuan okuyorum düğümlere üfleyen kadınları :) sevgiler...

Yeraz dedi ki...

Çok geçmiş olsun:(
Türkiye de biraz şansa yaşıyoruz,herhalde o yüzden akşam eve gelince çok şükür bugün de akşamı ettik gibi lalar söylüyoruz:)

gonca keskin dedi ki...

şans 'a daha çok inanası geliyor insanın değil mi ? geçmiş olsun tekrar..

MAVİANNE dedi ki...

Çok geçmiş olsun
evet ne kadar doğru tesbitler yapmışsın
malesef Allaha emanet yaşıyoruz

Meyra dedi ki...

geçmiş olsun Özlemcim.Maalesefki burası tesadüfler ülkesi!
Herşey olur!
Ayrıca kötü düşünme bu yıl için;hep pozitif düşün yada düşünmeye çalış herşeye rağmen herşey güzel olacak ve olsun:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

fazla söze gerek yok...zira bir başlasak sonu gelmez maalesef :(
yazının başlığı zaten herşeyi anlatıyor Özlemcim

geçmiş olsun...

Oglak Kizlari dedi ki...

O Öküz lerden heryerde var.
Bak sinirlendim şimdi, Ada ya bile öğrettim aman kızım, bir arabanın arkasından geçerken içinde şöför varmı diye kontrol et. aman.
geçmiş olsun.

Asabi anne

Sevgi dolu bir dünya bu dedi ki...

geçmiş olsun merak etme istanbul da aynısı,kaldırım diye bir yer yok:)paylaştığımız yer yüzü kavuşturuyor bizi..

rakamlara çok takmamalı bence,uğursuzluğa inanmam,ama nazar ve bereketsizlik Hak tır,dinimizde var.Ömür eninde sonunda bitiyor,en acı ölüm kendimizinki olacakmış..cenab ı Hak hayırlısını versin herşeyin..o kadar kişi öldü evet ama dikkat ettin mi hiç son yıllarda doğanların sayısına?bizim sülalede de yaşlılarımız ölüyor ama bir sürü de yeğen doğdu..500 kişilik bir otobüs düşün,501 kişi olmuyorişte,birilerinin oturması için habire yer boşalıyor..hayat..
Artık ben de varım izlemedeyim:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşam İzi :Canım, çok sağol ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne mahsustan : Canım çok sağol, sevindim aynı kitapları okuyor olduğumuza ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başak : Sağol Başak'cım, 13ün uğursuzluğundan değildir mutlaak yaşanması gerektiğindendir bence, çok sevgiler ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman yelen : Çok teşekkür ederim Asuman hanım, bu yıl böyle oldu, gelmeye de devam ediyor her şey ...
Geçecek inşallah ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pie kurabiye : Kesinlikle tesadüfen yaşıyoruz Petek'cim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Ne kötü değil mi böyle yaşamak, hep tetikte, her an bir şey olacak gibi ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Burcu . Sağol Burcum. Ben araya Karışık Kaset'i koydum, çok da beğendim, şimdi sıra Düğümlere Üfleyen Kadınlar'da onu da çok sevdim ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yeraz : yaşadığımız ülke Türkiye olunca böyle oluyor işte canım ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Sağol canımmm

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Sağol Mavi Annem...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur : canım sağol ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Meyra: sağol Meyram çok sağol ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Canım maalesef ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nalan İyidoğan : İstanbul da öyle değil mi? Ne güzel şeyler yazmışısınız çok teşekkür ederim, sabah sabah iyi geldi okumak. Hoş geldiniz sayfama ben de sık sık ziyaret ederim artık. Sevgiler :)

Yemek Tarifleri dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

MyReaL dedi ki...

ah canım çok geçmiş olsun yaa bu insanlar nasıl alıyor ehliyeti anlamıyorum bu kadar mı ucuz insan hayatı!
Allah korusun bizleri kazalardan, belalardan...