16 Temmuz 2012 Pazartesi

AŞK TRAFİĞİ


- " Anne, hani ana sınıfında bi kız vardı adı Buse'ydi, ben ona aşıktım hatırladın mı? "
- "Evet oğlum. N'olmuş?"
- " İngilizce kursunda aynı sınıftayız da. Çok değişmiş ama ben tanımadım o beni tanıdı."
- " Eeeee ? "
- " Yanıma geldi, sen Alpcan'sın di mi? Biz senle ana sınıfında beraber okuduk dedi".
- " E aşık mısın halen kıza?"
- " Yok anne sanırım artık değilim ."
- !!!!!
*****
- " Anne, arkadaşım Ayça var ya hani Buğra'ya aşık olan "
- Eeeee hayırdır oğlum? "
- " Geçen gün hani oturmaya gittik ya evlerine, oynarken beni öptü."
- EEEEEE  !!!!!
- " Ben de ona dedim ki; biz birbirimizi öpmek için birbirimize aşık olmalıyız. Ben sana aşık değilim, üstelik sen Buğra'ya aşıksın, olmaz dedim".
- " Eeee   o ne dedi peki?"
- " Olsun ben seni de seviyorum" dedi. "Olur mu yani anne, insan aşık olduğu kızı öper dudağından di mi? "
- ......

Bizim evde bu günlerde böyle bir aşk trafiği var.
Aşık olmalar, öpüşmeler, eski aşkları unutmalar falan filan ...

Bu çocukların yaş ortalaması sekiz ve benim henüz FATMAGÜL'ÜN SUÇUNUN NE OLDUĞUNU anlayamayan bir oğlum var.

Nasıl altından kalkacağız bu aşk trafiğinin?
Ne anlatsam bir yere kadar; çünkü ne söylesem, söylediklerim onların anlayabileceği kadar.

En iyisi, belli etmeden takip etmek ve doğal akışına bırakmak galiba ...

18 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Aynen, ben olsam ben de çaktırmadan izlerdim. Çok şekerler, maşallah.

Kızı ateşli anne Çiğdem

laleninbahcesi dedi ki...

hahhah Özlem , bu diizler filmler derken çocuklar aşkla erken tanışıyor ama güzel yav... Senin oğlanın aşk trafiği hep böyle gitmez inşalah...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

işin zor Özlemcim :)))

GÖNÜL dedi ki...

canım ya çok şekerler çaktırmadan kontrol en güzeli ama şimkiki kızlaar çok bilmiş

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Ay çok tatli seyler bunlar. Simdi 23 yasinda olan kardesim ilk okul 1. sinifa giderken bana gelip dediki abla bizim siniftaki Tugçe var ya o artik benim sevgilim. Nasil oldu bu, kendisi biliyormu diye sordum. Ne dese begenirsiniz? " Yok bilmiyo, ben karsina geçtim, yuzune baktim, bu kiz artik benimki dedim. O da boylece benim sevgilim oldu :-))) "

MAVİANNE dedi ki...

çokkk güzel ne şeker ya bu yaştaki aşklar
nice yaşlar diliyorum yakışıklıya
aşk trafiği güzelmiş :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak kızları : Şimdilik yapacak başka şey yok gibi Çiğdem'cim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lalenin Bahçesi : Valla Lale hiç bilmiyorum inan ki:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur : Bİliyorum Aynur'um :)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gönül : Hepsi ayrı felaket Gönül2cüm işimiz zor inan ki :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güngör Ekinci : Ahh kıyamam onların li saf aşk, saf sevgi Güngör'cüm :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : bakalım büyüynce neler olacak Mavi Annem, trafik tıkanmaz umarım :))

Unknown dedi ki...

Ne güzel o yaşların aşkları.Efeninde geçen sene aşkı vardı.Kız babası okula olmaya geldiğinde baba ben efeye aşık oldum hemde senden bile yakışıklı demiş adam dumur olmuş:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Derya: Vay vay vaaaay! Şimdiki kızların yorumlama biçimi de değişik. Onların aşkı şahane Derya'cım, çünkü çok doğal, saf, temiz. İçlerinden geldiği gibi yaşıyorlar işte. Çok sevgiler hem Efe'ye hem sana :)

CEPAYNASI dedi ki...

:)
akışa bırakıp seyretmeli:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Cep aynası : Ben de aynen öyle yaptım, takipteyim bakalım :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Cep aynası : Ben de aynen öyle yaptım, takipteyim bakalım :))

Adsız dedi ki...

daha küçükler oysaki :) en güzeli seyretmeli o masum aşkları..
sevgiler.