16 Şubat 2010 Salı

İNTERNET ŞEYİ!

- "Şu internet şeyine benim de resimlerimi koysana" dedi.
Anlamadım yüzüne baktım;
- " Hangi internet şeyi " dedim.
- " Yazı yazıyosun ya hani oraya işte" dedi.

Sevindim, farkındaymış benim yazdıklarımın demek ki.
Söylerken de öyle masum ve şekerdi ki, kıyamadım ben de, işte resimleri.

Onun istediği gibi.

Bebekliğinden beri.

Bu aralar bebekliğini çok özlüyormuş kendileri:)

alpcan-bebek-11alpcan-bebek-21alpcan-bebek-31alpcan-mezuniyet-120609-102alpcan-tarik-51

11 yorum:

Melis dedi ki...

Teyzeee, Alpcan ne kadar da büyümüş gerçekten:)

Nurşen dedi ki...

Aman da yesinler bebekliğini özleyen Galatasaraylı şirin şeyi. İnternet şeyiymiş, çok bilmiş:))
Gülen yüzü hiç solmasın...

Evren dedi ki...

ee ama çocuk haklı, neden koymuyorsun ki internet şeysine fotoğrafları ama neden?
yüreği yüzü gibi güleç olsun, yüzü yüreği kadar güzeldir eminim...

sevgiler...

bekriya dedi ki...

güldürdü beni akşam akşam, e haklı ama onunda meşhur olmak hakkı. Tanrı sağlıklı uzun ömür versin

Özlem dedi ki...

Çok teşekkür ederim Banu'cum:)

Özlem dedi ki...

Şimdiki çocuklar çok değişik Bekriya'cım, ne zaman ne söyleyecekleri belli olmuyor.
Bakış açıları da farklı:)

Özlem dedi ki...

Nurşen'cim bebekliğini özlese iyi kardeş diye tutturdu şimdi.

Özlem dedi ki...

Sen?
Sen de çok büyümedin mi kuzum?

Özlem dedi ki...

Ben bile özlüyorum bu yaşımda.
Tabii ki Özlem teyzesi o çok sever mıncıklanmayı:)

nur dedi ki...

Severim ben o gülen gözlü yakışıklıyı.
Allah bağışlasın Özlem'cim çok tatlı kendi de dili de. Bebekliği de çok güzelmiş. Nasıl sevilmez bu tatlı şeyler...

Özlem dedi ki...

Sevgileri olmasa, onlar olmasa nasıl geçerdi hayat?
Birazdan okuldan gelecek, okuldayken bile çok özlüyorum bebeğimi ben de:)
Sevgilerimle Nur'cum.