17 Haziran 2009 Çarşamba

YOLCULUK

images1

Benim gibi doğuştan leyleği havada görmüş birinin yıllardır hiçbir yere gidememesi kadar can sıkıcı bir durum olmasa gerek.

Öğrencilik yıllarımın ailemden ayrı geçmesi nedeniyle herkesin harıl harıl ders çalıştığı üniversite yıllarım, vizeler ve finaller arası tüm fırsatları değerlendirerek, her an her yere gitmeye hazır bir şekilde geçmiştir benim.

“ Yolculuk ”, “ seyahat ” gibi kelimelerden çıkardığım iki anlam vardır; yeni ve bilmediğim yerleri görmek, deliler gibi o yerlerin fotoğraflarını çekmek, bir de ayrı düştüğüm sevdiklerime kavuşmak.

Bunun için hayatımın bir döneminde hep bir yerlere gitme heveslisi olarak yaşadım.

Gelin görün ki son birkaç yıldır tipik bir ev kuşu modunda geçirmekteyim hayatımı.

Hafta sonu ya da günü birlik gezileri saymazsak, yolculukla arama farkında olmadan derin uçurumlar koymuşum.

Planı programı sevmesem de, sırf bu ev kuşu hallerime bu yaz son vermek için Tatil Planları yapmıştım kendime, bunu da sayfamda paylaşmıştım zaten.

Şimdi bu tatil planlarımın benim için en önemli olanını hayata geçiriyorum, yarın İstanbul’a gidiyorum.

İstanbul özlemiştir beni diye düşünmek istiyorum, çok zaman geçti aradan.

Ben onu özledim mi?

Eh onu da dönünce anlatırım artık :)

14 yorum:

Şahin Turan dedi ki...

Canım hocam demek İstanbul'a gidiyorsunuz,çok uzun süre kalmayın orada,özleriz biz sizi ya.Tamam görüşemez olsak da aynı ili paylaşmak da yetiyor :) Tatil planınızın ilki gerçekleşiyor,bol bol gezin fotoğraf çekin güzelim İstanbulumuzun (İyi yolculuklar diliyorum)

Oğulcuğunuzun gelişimi için gerekli olan şeylerden biri de "kültürel" seyahatlerdir.Bunu biliyorsunuz!

Güzel günler geçirmeniz dileğiyle...

Sevgiler...

beenmaya dedi ki...

ben de özledim hem de çookkkkk :))))

Özlem dedi ki...

Ben de ben de:))
Arayacağaım seni:)

Belgin dedi ki...

Özlemcim, Istanbula gidince benim yerimede gez oralarda, bol bol resim cek ve ve bir de en kocamanindan saril Mayama, öp onu benim icin yanaklarindan:))
Sana coooook güzel bir tatil diliyorum tatlim:))

Kucak dolusu sevgiler, öpücükler gönderdim:))

Özlem dedi ki...

Sarılmaz mıyım hiç?
Kulakların çınlarsa bil ki bizizdir sebebi?
Sevgilerimle Belgin'ciğim:)

ozgurruya dedi ki...

İyi gezmeler. İstanbul'a özlem duyan ve İstanbul'da gezme istediği duyan diğer insanlar için de fazladan gezin :)

Yeşim Özdemir dedi ki...

İstanbul, dışarıdan tatile gidildiğinde rüya gibi bir kent bence... Keyfini çıkart!

nurşen dedi ki...

selam,
blogunuzu ya da sitenizi daha uygun, yeni keşfettim, zaten ben de bu alemde yeniyim ama hem antalyalı, hem de öğretmen olunca bir merhaba diyeyim dedim. daha sık irtibat kurmak dileğiyle, kitap okumanın en büyük tutkum olduğunu belirteyim. listeme eklendiniz, sevgiler...

İşitme Kaybı ~ Delfina dedi ki...

Özlemcim bu harika bir haber,ne kadar kalacaksın İstanbul'da? Umarım dilediğin ve planladığın gibi geçer.

Sevgiler

yekruseha dedi ki...

bababa.... ben yazıyı okuduğumda sen yoldasın... Gez, gör, ye-iç, gel, anlat...

Geveze Kalem dedi ki...

Ben geçen hafta İstanbul'dan kaçanlardanım. Ama evim, yuvam, memleketim orası benim. Özledim... Şimdi siz orada blog buluşması yapınca, Taksim, Beyoğlu yaparmışsınız gibime geliyor. Galatasaray Lisesi'ni geçince, sağda Barcelona Pastanesini göreceksiniz. Yanındaki o dar sokağa girin, solda bir çay ocağı vardır. İçip içebileceğiniz en iyi Türk kahvesini o 'amca' yapar.:) Tavsiyem olsun.:))
Umarım yeni İstanbul seyahatlerinde denk geliriz...
Sevgilerimle...

denizanasi dedi ki...

bizler pek tadına varamıyoruz:) umarım herşey gönlünce olur:)

Özlem dedi ki...

Teşekkür ederim Deniz'ciğim, döndüm bile yazacağım detayları.:)
Sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Çok teşekkür ederim, ben de hemen sayfanızda olacağım.
Sevgilerimle...