16 Aralık 2021 Perşembe

MASKE

Tam da bu karikatürdeki gibiyimdir ben . 
Nedense yumurtalı, limonlu, ballı yüz maskelerini saç maskelerini kullanmayı beceremedim .
Sanırım  vücudum da kabul etmiyor .

Birgün bir tv programında kuru maya maskesi izlemistim. Anlatan kadın maya maskesinin cilde nasıl iyi geldiğini, gözenekleri nasıl temizlediğini cildi nasıl pırıl pırıl yaptığını anlatınca baktım dolapta maya da var e hadi bi denemeli dedim maskeyi yaptım.
İki gün sonra cildim 
kabardı 😃  maya cildimde de gerçek görevini yerine getirdi yani .
 Yüzüm sivilcelerle doldu, zaten akneye çok müsait  bir cilt tipim vardır . 
Soluğu cilt doktorunda aldım tabii .
Doktora anlatınca güldü sakın hiç böyle şeyler uygulamayın cildinize dedi.
Cildimin düzelmesi de üç dört ay kadar sürdü .

Saça yumurta ve  zeytinyağı sürme fikri de bana tuhaf gelmiştir,  sanki saçıma yağ sürersem  bitlenecekmişim 
gibi  hissederim.

Haaa bir dönem de avokado maskeleri vardı . Ben avokadoyu özellikle sarmisakla yoğurt ve cevizle salatasını yapıp yemeyi tercih ederim . Yüzüme sürme fikri çok itici . 
Hele şimdi bir tane avokadonun fiyatı 10 TL olmuşken maske fikri şaka gibi.

Demem o ki yiyeceklerden   maske yapmayalım. 
Hem ülke olarak öyle bir yere gidiyoruz ki yemek için bile yağ yumurta
 bulamayacağız .!!!




6 yorum:

Handan dedi ki...

Soyduğum salatalıkların kabuğunu aklıma gelirse o sırada yüzüme yapıştırmak dışında maske felan yaptığım yok zaten :D

Hayatımızda bu kadar hızlı bir enflasyon görmemiştik sanırım.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Salayalik kabugu bizim ailenin kadınlarının temel maskesidir zaten ama ben onun da bi faydasını görmedim. Yokuş aşağı vitesi boşa almış ve şoföru olmayan bir araba gibiyiz Handanım 😞😞

Ahmet Ozan dedi ki...

dava açsaydınız keşke :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yok o kadar da değil 😃

Ahmet Ozan dedi ki...

Aklıma o geldi direkt^^

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Uğraşmazlar bence mahkemeler 😍