7 Aralık 2021 Salı

FIRTINA


Bu  sabah  yağmur ve fırtınanın gökyüzünde yarıştığı bir sabaha gözümüzü açtık.

Öyle  bir hava ki sanki pandemi ile iş birliği yapmış gibi çünkü sokağa çıkmanın imkanı yok . 
Hatta internette "valilikten açıklama geldi 1.60 boyundaki hanımlar sokağa çıkmasınlar" şeklinde  yine kadınları özne yapan espriler bile okudum .

Dün annemden kalma alışkanlıkla temizlik ve yemek işlerimi bitirdiğimden  bugünü kitap okumaya, dizi ve film izlemeye ve tabii ki örgüye ayırdım .
Dışarıdaki fırtınaya gök gürültüsü eşlik ederken çok keyif aldığım kırmızı ağırlıklı yılbaşı kazağım,


Adı en sevdiğim şarkılardan biri olduğu için aldığım bitmesine az kalmış ve okudukça beni hüzne boğan ama iyi ki okuyorum  dediğim kitabım, 
birazdan son bölümünü izleyeceğim -evet biliyorum bitirmekte geç kaldım ama benim de böyle tuhaf bir huyum var işte, bitmesini istemedigim kitapları,  dizileri biraz ağırdan alırım tipitipim ya ondan olmalı - 
Kulüp dizisini izleyeceğim .
Bitireyim artık çünkü dizinin 2. Sezonu başlayacak yakında .🎬
 Haa bir de damlasakızlı muhallebi yapacağım .🍧😋
 
Tüm bunları yaparken başımı sokacak bir evim olduğu için dünyanın en zengin insanı olduğumu unutmayacağım elbette.







6 yorum:

Sadece C. dedi ki...

Böyle havalarda gerçekten insan sokakta kalanı, hayvanları, genç ağaçları düşünmeden edemiyor. Ben de kahvemi aldım kar manzarasına karşı blog okuyorum bu sabah :)

Handan dedi ki...

Ben de bu sabah iki kere yağmura yakalandım ama şu anda güneş var. Yine de her an yağmur indirebilir. Aralık artık sonbahar gibi İstanbul'da, balkon kapısı açık oturuyoruz şu an.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çıkabilsem evin yakınindaki marketin önünde kediler var onlara mama götüreceğim. Kar bize ne kadar uzak öyle özledim ki kar manzarasını ve kâr yağışını 👍❄☃️

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Handancim burası da çok sıcak bunca yağmur ve fırtınaya rağmen hiç soğuk değil çok ilginç küresel ısınma dedikleri herhalde bu olmalı 😞

Ahmet Ozan dedi ki...

kolaj çok hoş, kitapta çok güzel :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Teşekkürler kitabı ben de sevdim 😍