24 Mart 2019 Pazar

“HAYAT, havaya attığımız 5 topla oynanan bir oyundur.
Bu toplardan sadece bir tanesi lastiktir, diğer toplar ise camdandır.
Bu toplar;
*işimizi*,
*ailemizi*,
*sağlığımızı*,
*dostlarımızı * ve
*benliğimizi temsil etmektedir.

Bu 5 top içinde bir tek İŞİMİZ lastik toptur.
Onu düşürürsek zıplatabiliriz.

Ancak diğer 4 top camdan yapıldığından, düşerse kırılırlar ve yerlerine konulamazlar.

Bunu fark etmeli ve hayatımızı bu dengeye göre kurmalıyız

Oysa hepimiz,
O lastik topu tutabilmek uğruna, diğerlerini kırıp dökeriz.

Dostlarınızı çantada keklik sanmayın.

Sıkıca sarılın onlara, tıpkı hayata sarıldığınız gibi.

Çünkü onlarsız hayat anlamsızdır.

Hayatı çok hızlı koşmayın.

Nereden geldiğinizi ve nereye gittiğinizi unutmayın.

Hayatın bir yarış değil, her saniyesinin tadı çıkarılması gereken güzel bir yolculuk olduğunu aklınızdan çıkarmayın.”

___________Üzeyir Garih

Bu

7 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

zun bir aradan sonra günaydın. Akıştaki okuma listesine bakarken "Hayat İzlerim" dikkatimi çekti, hemen dönüş yaptım.
Üzeyir Garih'in bu deyişini ilk kez okudum. Çok anlamlı, çok doğru. Cam toplarımızı çok iyi korumalıyız.Değil kırılmaları, çatlamaları bile insanı yaralıyor.

GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM.

ERİÇOK'DAN ESİNTİLER dedi ki...

canııııım,
aylar hatta yıllar sonra buradayım işte. yedi ayın üzerine bağlanan internetim beni ilk blog sayfasına itti.
bilmem ki yeniden yazar çizermiyim ama senin yazını görünce inan çok sevindim.
yazı mükemmel, inan çok isterim ki o topları kırmamak için bir yaşam verdiğimi anlatabilirmiyim. o topları kırmamak adına verilen mücadele geri teptiğinde hayatın acımasız yüzü antideprasan ilaçlarla toparlanmaya çalışılıyor.
seni seviyorum...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

canııııım,
aylar hatta yıllar sonra buradayım işte. yedi ayın üzerine bağlanan internetim beni ilk blog sayfasına itti.
bilmem ki yeniden yazar çizermiyim ama senin yazını görünce inan çok sevindim.
yazı mükemmel, inan çok isterim ki o topları kırmamak için bir yaşam verdiğimi anlatabilirmiyim. o topları kırmamak adına verilen mücadele geri teptiğinde hayatın acımasız yüzü antideprasan ilaçlarla toparlanmaya çalışılıyor.
seni seviyorum...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de çok sevdim sevgili öğretmenim. Dilerim daha çok yazabilirim . Sevgilerimle ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nurum bağlandı mi internetin?
Çok sevindim daha çok yazalım artık . Ben blog ortamını çok seviyorum . Çok güzel dostlar edindim senin gibi ...💖💖

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ah evet lastik topun peşinde koşturuyoruz :(

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Maalesef canım Gamzem ...🤗💕