6 Aralık 2017 Çarşamba

GEÇİP GİDEN GÜNLERİM









Okuduğum kişisel gelişim kitaplarından birinde - bu tür kitapları çok sevmem toplasan bir elin parmak sayısını geçmez bu arada - ; birşeyin alışkanlık haline gelmesi için 21 gün yeterlidir diyordu.
21. günden sonra o yaptığımız şey alışkanlık haline gelirmiş.

Ben de sabahları hane halkını okula yolladıktan hemen sonra
devrile devrile  yeniden uyumanın 4. günündeyim.  Yani 17 gün sonra içime kış aylarında kaçan küçük ayıyı iyice uyandırmış olacağım. Tembellik diz boyu ...

***
Hafta sonu oğlumla Aile Arasında 'yı izledik. Filmi sonuna kadar götüren Engin Günaydın 'dı. Demet Evgar'ın da hakkını teslim etmek lazım. Demet Evgar 'ın sesinin bu kadar güzel olduğunu hiç farketmemiştim.

Oğlum çok eğlendi, çok güldü.  Onu gülerken görmek de bana iyi geldi .
Film güzel miydi?  
Evet ...
Son dönem komedi filmleri arasında içinde en az küfür barındıran bir filmdi. 
E bu da Gülse Birsel farkı .

***
Antalya 'dan bir kitap fuarı daha geçti.  Geçen yıl annemin sağlık sorunları yüzünden kapalı sistem şeklinde yaşadığım için fuara da gitmemiştim.  İçimden gelmemişti.  Bu yıl geçen yılın acısını çıkartmak için 4 kere gittim fuara. İlk iki gün inanılmaz kalabalıktı  hiç bir şey anlamadım. 
Diğer iki gün gezme fırsatı buldum . Fuarda en çok İş Bankası Kültür Yayınları dikkatimi çekti.  Fuara gitmenin gereği olarak bir sürü kitap aldım; oysa ben kendim evdeki kitaplarımla mini kitap fuarı olmuşum farkında değilim. Evde artık kitap koyacak yer yok durum vahim yani.

***
Domestic ev hallerim halen devam ediyor.  Ekmek yaptım geçen gün.  İlk deneyim olmasına rağmen sonuç fena değildi. 
Haa bir de örgüye tam gaz devam ediyorum.  Evde her biri diğerinden ayrı sekiz çift atkı ve bere var . Şimdi de değişik bir saçaklı çanta örüyorum. Bitince ayrıca paylaşırım.
Örgü ciddi bir terapi benim için.

***
Bir süredir evde dört kişiyiz.  Yeni bir muhabbet kuşumuz var . Bence bundan önceki hayatında kedi imiş.
Kafes hiç ona göre değil.  Evin içinde akla gelmeyecek yerlerde uçmayı ve akla gelmeyecek yerlere konmaya pek seviyor.
Oğlumun omzunda bütün evi geziyor falan.

Aralık geçip giderken benim de günlerim böyle geçiyor .






9 yorum:

Turgay Aksoy dedi ki...

Aile arasında filmini ben de beğendim. Küfürsüz olması da çok iyi. Blogumda da yazdım hatta.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Evet çok iyiydi film.
Ben de sizin yorumunuzu okuyayım hemen. ☺

maviye iz süren dedi ki...

filmi ablam da çok beğenmiş git dedi ama çocuklarla zor :)
kitaplarını keyifle okumanı dilerim :)
soğuk kış günlerinde uyumak güzel :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Evet canım uyku kışın ayrı bir keyif; filmi de ayrıca tavsiye ederim.
Çocukları ve seni çok öperim . ☺😘😘😘❤❤❤

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ben bu sene İstanbul'daki fuara gidemedim.Ne iyi etmişsiniz, 4 kez giderek keyfini çıkarmışsınız.Şimdi de aldığınız kitaplar için keyifli okumalar dilerim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Antalya bu tür etkinlikler için şahane bir şehir Gamzem. Sanırım Istanbul 'da yaşasam bu kadar sık gitme şansım olmazdı.
Sevgiler en kocamanından. ❤❤❤

MAVİANNE dedi ki...

ben de çok sevdim bu filmi
keyifli okumalar canım

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol canım Maviannem. ❤❤

Adsız dedi ki...

Blgn bu filmi sinema salonunda seyrettik ahenkle sonrada mahallemize belediye Başkan'ımız Serkan Acar getirdi sinemada seyretmek daha zevkli çok beyendik hayatın cilvelerini anlatıyor geçmiş Zaman'da yaşanmış anlar gerçekler çıkıyo insanoğlu hepimiz ders almalıyız yaşamdan yaşanmış anılarımız tertemizdi hoş laflar güEllikler içindeydi ögünlerimiz sizi gerçekten sevmişim iyiki r.f.k