9 Mayıs 2017 Salı

İSMİMLE MÜSEMMA

Bahar çok güzel geldi bu yıl bu şehire.

Çocukluğum aklımda günlerdir. 
Dedemin evi çocukluk sarayım.
Bu evin çocukluk sarayım olduğunu o zamanlar bilmiyordum yıllar onu da öğretti.
Hanimelleri, güller, ortancalar .
Kanarya sesleri ve horoz ötüşleriyle güne uyanmak ...

Şehirde yaptığım küçük bir yürüyüş  bugün 
beni o günlere götürdü.
Bahar doğanın dirilişi bir nevi yeniden uyanış; benim için de geçmişe özlem sanırım ...
İsmimle müsemma olduğumu düşünürüm hep, özlemlerim hiç  bitmez benim.


5 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

ismimiz kişiliğimize yansıyor sanırım :)
hanımellerini çok severim, çocukluğumdur o benim..

deeptone dedi ki...

fotolar da güzel ama kısacık yazarak ne güzel sölemişsiiin :)

Handan dedi ki...

Ah o özlemekler..

Makbule Abalı dedi ki...

Çocukluk sarayları bir sırça köşk gibi.
Güzel şeylere duyulan ÖZLEM hiç bitmesin.
Sevgiyle...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

İnstagramdan da görüyorum paylaşımlarınızı ve severek takip ediyorum. Keyfini çıkarın bu güzle ayların.