4 Mayıs 2017 Perşembe

GÜNLER GEÇERKEN...

Nisan ayının son haftası 8. Sınıf ailelerinin hepsinde olduğu gibi TEOG fırtınası ile geçti. 
Oğlum sınavdan sonra konuyu özetledi.  "Anne üzerimden yük kalktı . "

Yük ... Küçük bedenlere yüklenen yük .
Ben bu ülkede sınav sistemini sevemeyenlerdenim  ama çark böyle dönüyor ve biz de dönüyoruz o çarkın içinde. 
Neyse sonuç bizim için şahane . Benim oğlum planlı programlı çalışan bir çocuk olmadığı için ben sevinçten havalara uçtum sonucu görünce.
Annemin vefatından sonra yüzümü güldüren tek olay bu diyebilirim.
  Oğlum sınavla ilgili  vurucu cümlesini kurdu ; " Anne demek ki ben gizli çalışkanmışım bunu ispatladım.  "
Ona aman oğlum sen hep gizli çalışkan ol desem de çok mu kastım acaba çocuğu diye suçlamadı değilim kendimi.
Yukarıdaki fotoğrafta kuzu kuzu sınava gidiyor bizimki.

***
Bir sürü kitap aldım.
Hazirana kadar bitirme niyetindeyim ama evdeyim ya bu yıl; ev işi ile uğraşmaktan okuma hızım düştü.
Bu arada göz doktoruna gittim. Meğer yakınım ilerlemiş o yüzden normal puntolu kitapları bile küçük puntolu görüyormuşum.  Kendimi o kadar ihmal etmişim ki aklıma doktora gitmek gelmiyor o derece  yani.

****
Mayıs ayını bile dört gün geride bıraktık.  Zamanın hızına yetişilmiyor. En sevdiğim ay mayıs keyfini sürmek lazım. 

***
Mayıs geldi ama ben örmelere doyamadım bu yıl.  Tığ işine merak sardım.
Ben solak olduğum için kimse çocukken tığ işi öğretmedi ama öğrenmenin yaşı yok tabii.☺

***
Benden haberler bu kadar .
Yazmayalı bir ay olmuş.
Ah bu sosyal medya, ah bu akıllı telefonlar blogcum ihmal ettim seni. Ama hiç unutma sen ilk göz ağrımsın.  💖💖


7 yorum:

www.macerakitabim.com dedi ki...

İnstagramda bir dakikada kelamını anlatmak varken bloga yazı yazmak zor geliyor tabii herkese. Ama aynı şey değil ikisi bence. Blog insanın içindeki yazma aşkının izdüşümü aslında. İG'de bir şey yazmak beni kesmiyor mesela :) Bir de her şeyin "like"larla ifade edildiği bir dünya orası. Teog stresi gibi bir şey yükleniyor insanın sırtına. :) Bu arada oğluşunu da seni de tebrik ediyorum. Ne zor bir dönem olduğunu arkadaşlarımdan biliyorum. Resmen çocukların hayatını mahveden bir sistem. Tıpkı oğlunun dediği gibi kocaman bir yük. Seneye Kuzey de Teog'a girecek. Biz de Selçuk'la kara kara düşündük bir müddet. Seneye ne yapacağız diye? neyse ki hali hazırda gittiği okul iyi bir okul ve Kuzey'in de oraya devam edebilme hakkı var. Benim gönlümde Robert College yatıyor hep. Ama bu benim gönlümdeki. Selçuk da bana şu soruyu sordu: Bir sene çocuğu da kendimizi de mutsuz etmeye değer mi? Düşününce etmemesi gerektiğine karar verdik. Umarım ben de aldığımız bu kararı uygular ve çocuğu çalış diye zorlamam. Kendimi tanıyorum çünkü. Çocuğa kesin baskı yaparım. Yani bana da bir terapi lazım.
Güzel haberlerini bekliyoruz Teog'la ilgili. :)
Çok öpüyorum seni.

Satır Arası dedi ki...

Henüz okul durumları bizde olmadığında ama eşimden dolayı bu stresli durumları anlayabiliyorum.
Belki diyorum Umay'ın okuma zamanına kadar daha neler değişir :)
He ya şu sosyla medya bizim buraları fena vurdu. Ama blog ilk göz ağrım benimde.
Günlüğüm resmen. :)
Özlem'cim ne güzel kitaplar almış ve okumuşsun.
Hayata Dön kitabını bi arkadaşım hediye etmiş ve yazar ile öyle tanışmıştım. Sonrasında bir iki kitabını daha okudum. Öyle güzel duygu drumlarını aktarmış ki.. çok sevmiştim.
Dut Ağacı'nı da okudum. Murakami'n,n Kedisi merak ettiklerim arasında ama nedense bir türlü elim gitmiyor yorumunu bekliyorum.
Sevgiyle öpüyorum sizi..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Özlemcim sakın Kuzey'kasma.
Okullar başarılı öğrencilerini bırakmıyorlar burslu falan okutursun. Robert ve Galatasaray çok güzel okullar ama full istiyorlar bir yanlısla bile almıyorlar bildiğim kadarıyla. Hatasız yanlışsız hayat mi olur? Kuzey akıllı bir çocuk sen de bilinçli bir annesin. Hiç telaş yapma bence.
Blog konusunda çok haklısın. Facebook ve Instagram yazma konusunda asla tatmin etmez beni. Öpüyorum çok . Sevgiler kocaman hem sana hem Kuzey 'e .😘😘❤❤

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Murakami'nin Kedisi'ne sıra gelmedi daha. Gülseren Budayicioglu'nun tüm kitaplarını siparis ettim. Çok güzel. Senle bir kitap sohpeti yaparız bir ara. Bu arada zaman çok hızlı geçiyor ama Umay kız büyüyene kadar belki de bu sınavlar kalkar. Öpüyorum ikinizi de. Sevgiler kocaman
😘😘❤❤

Emre Bozkuş dedi ki...

Umarım daha çok okuruz yazılarınızı :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Haklısınız hep söz veriyorum kendime daha sık yazmak için ve artık tutmak istiyorum sözümü . ☺

maviye iz süren dedi ki...

sınavlarla dolu çocukların hayatı..
umarım güzel sonuçlanır.
örgülerin çok hoş, kolay gelsin :)