21 Mart 2017 Salı

TATLI ÇARŞAMBA


Size bir sır vereyim; mi ?

 Ben 30 yıllık iş hayatım boyunca hiç  pazartesi sendromu yaşamadım.

Çünkü pazartesi gününe gelene kadar; "arife günü bile  çalışma sendromu", "yılbaşı gecesinin ertesi günü öğleden sonra çalışma sendromu", "cumartesi günleri ve tüm milli bayramlarda tam gün çalışma sendromu" gibi miniş sendromlarım oldu benim. Örnekleri daha da çoğaltabilirim.
Misal 23 nisan veya 19 Mayıs tatillerini fırsat bilip kısa süre de olsa bir yerlere kaçanları acayip kıskanırdım. 

Hal böyle olunca pazartesi günü ile barış imzalamaktan ve uygulamaktan başka şansım olmadı.

Fakat nedense haftanın günleri içinde çarşamba gününü tüm çalışma hayatım boyunca çok sevdim. Bu yıl çalışmıyorum, halen de en sevdiğim gün çarşamba.

Neden olabilir?  Cevabını bulamadım.

Hafta ortası olduğu için mi?
Tek tatil günüm olan pazar gününe 3 gün kalması yüzünden mi?

Bilmiyorum ...

Çarşamba günü en sevdiğim günlerden biri oldu daima.
Kendimi çarşamba günleri daha enerjik, daha dinamik hissettim hep.
Tuhaf olan da bu çarşamba sevgimin halen devam etmesi.
 Yarın çarşamba ya seviniyorum gizli gizli ...
Hele bir de bahar geldi, doğa canlanıyor, arpa çiçeklerinin kokusu genzimi yakıyor.
E daha ne isterim yaşadığım her ana şükretmekten başka ?

Tatlı çarşamba dilerim hep tatlı kalırsın hayatımda .☺☺

16 yorum:

Handan dedi ki...

:D Nice güzel çarşambalara diyelim o zaman :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol canım ☺☺

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sana bir sır vereyim mi:))
Bende hiç pazartesi sendromu yaşamadım, aynen senin gibi bayram sendromlarından fırsat kalmadı. Gerçi onlarda da yaşadım denemez ben sendrom nedir bilemedim ki canımıniçi, hani hamilelik veya lohusalık gibi sendromları da hiç anlamam, acaba hayatın yükünü taşırken birde sendrom yükünü yüklenmemek için mi.
Sen canımsın benim bunu biliyorsun dimi:))
Öpüldünüz...
Haa bu arada haftanın günleri içinde ben de çarşambayı çok severim, neden olduğunu ben de bilmiyorum. Acaba adı kulağa hoş geldiği için mi:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Biz hayatın ipini sonuna kadar göğüsleyenlerden olduk da ondan Nurum. Sendrom bize teğet bile geçemez . Çarşamba evet haklısın adı kulağa hoş geliyor gerçekten de. ☺❤💙

Persephone dedi ki...

Çarşambalar hiç bitmesin o zaman;) Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sağol canım sevgiler benden. ☺

Makbule Abalı dedi ki...

Günler çok farklı olmadı yaşantımda. 24 yıl Devlet sektöründe olmak üzere 35 yıl çalıştım. Çok severek ama çok yorularak çalıştım. Hep tam gün çalışmam oldu. Cumartesi hatta bazen Pazar da çalıştım. Çok idealisttik. Maddi karşılık çok önemli değildi.
Çarşamba hoşluğu hep sürsün, diğer günlere de eşlik etsin.
Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslında ne mutlu bize ki aktif olarak iş hayatının içinde olduk sevgili öğretmenim. Çalışmak üretmek çok önemli bir duygu çünkü.
Sevgi ve saygılarımla. ❤❤❤

Turgay Aksoy dedi ki...

Benim de Pazartesi sendromum yok. Hatta çok hızlı geçer Pazartesi benim için. Ama en sevdiğim çalışma günü Cuma' dır. Ne de olsa arkasından hafta sonu ve en sevdiğim gün Cumartesi geliyor:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de cumartesiyi yıllarca o gün calismama rağmen sevdim halen de severim.
Ama nedense çarşamba favori günüm işte. ☺☺

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ben de hani Salı gününden nefret ediyordum ya bi kere yazmıştım bilmem hatırlar mısın?O nefret epey azaldı.Hani en mutlu olduğum gün değil ama takıntım geçmeye başladı :)

MAVİANNE dedi ki...

çarşambayı seven kadın selamlar sana
ben de severim hafta ortası olması sebebiyle sanırım
pazartesi sendromsuz birini daha görmek güzel
ben de öyleyimdir :)))
sevgiler

Kelimelerle Dans dedi ki...

hep tatlı kalsın çarşamba ama diğer günler de en az çarşamba kadar tatlansın hayatında :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

A evet hatırladım. Iyi bari azalması o nefretin. Aslında çok gereksiz duygular bunlar. Annemin bir arkadaşı vardı cuma gününden nefret eder o gün başına bir şey gelecek diyeceksin dışarı çıkmazdi. Bir p. Tesi günü merdivenlerden düşerek öldü hiç unutmadigim bir andır . Sevgiler canım Gamzem. ☺

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel pazartesi sendromu yaşamayan çok arkadaşım varmış. Hafta ortasi olmasi da güzel bir neden bence de Maviannem.
Sevgiler kocaman . ❤❤

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Hepimizin günleri tatlı, mutlu geçsin.
Sevgiler kocaman. ❤❤