4 Kasım 2016 Cuma

SADELEŞTİRME



Ne kadar kolaylaşıyor böyle yapınca hayat.

Bunu farketmem için  elli yaşıma merdiven dayamam gerekiyormuş meğer.

Bundan sonra böyle.  Evdeki eşyaları sadelestirdiğim gibi insan temizliği yapıyorum nicedir hayatımda.  Büyük, küçük,  genç, yaşlı, arkadaş, akraba falan demeden bana zarar veren herkesi çıkarıyorum hayatımdan.

Böylesi daha güzelmiş .
Sanki bir Ege kasabasında denize sıfır minik bir evde sadece sevdiğim birkaç insanla  yaşıyormuşum gibi hissediyorum nicedir.
Bir de minik bir kedim varmış da ben örgümü örerken yumaklarla oynuyormuş gibi.

Sade bir hayat = Huzur.
Hayatımın yeni matematiksel eşitliği bu.

Geç kalmışım ama hayat da böyle bir şey işte.

Severek okuduğum bir kitap var bu ara elimde.  Değerli yazar Yiğit Okur 'un anısına Deniz Taşları ...
Onun içinde çok sevdiğim bir cümle yakaladım geçen gün;   hayatı özetleyen :
" ANILAR BİR YUMAK DEĞİLDİR. ZAMANLA ÇIĞ GİBİ BÜYÜR.  İLK YUMAK DA ÇIĞIN İÇİNDE KAYBOLUR ... "
Budur işte benim hayatımın özeti; ilk yumak çoktan kaybolup gitmiş ancak farkediyorum ...



Posted via Blogaway


8 yorum:

Turgay Aksoy dedi ki...

Şu temizlik işi o kadar iyi bir şey ki. Ben de kendi çapımda yapmaya çalışıyorum. Çok da rahatladım. Ama bu işi yapmak için belli bir yaş gerekiyor sanırım. Bir de temizlik işine başlamak için yeterince bunalmak :) Selamlar.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok haklısınız yaş gerekiyormuş gerçekten. Bunalmak konusunda da katılıyorum size; cidden iyi birsey yalnız bu . En azından geri kalan ömrümüzün huzurla geçmë sebebi ..

Persephone dedi ki...

Arada yapmalı bu temizliği... Yürek sıkıştıran insanları uzak tutmalı hayatlarımızdan... Bu yazınız tam da üstüne geldi bazı şeylerin... Kaleminize sağlık... Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hepimiz zaman içinde böyle tatsızlıklar yaşıyoruz denek ki.
Bunun adı da tecrübe olmalı.
Teşekkür ederim ben de.
Sevgiler benden ...☺

Esin Bozdemir dedi ki...

Düşüncelerinize ve temizlik konusundaki uygulamanıza aynen katılıyorum.. Ben de benzer temizliği özel hayatımda yaptım, sizin de belirttiğiniz gibi sanırım bu temizlik genellikle belli bir olgunluğa gelince yada tecrübe edilince hayata geçiriliyor. Artık çok daha huzurluyum..
*Yiğit Okur ne güzel söylemiş. Kaleminize sağlık. Teşekkürler, Sevgiler..

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Kalabalık hayat hakikaten insanı yoruyor sanırım. Bu arada yeni kitap için keyifli okumalar diliyorum :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence de kesinlikle tecrübe şart. İyi de oluyor laf aramızda.
SEVGİLER benden. ☺💖

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gamzem iyi geliyor o insan temizliği. Kitap güzel gidiyor ya da ben sevdim.Çok teşekkür ederim canım. ☺💖