18 Haziran 2016 Cumartesi

OĞLUMA



Bebekliginden beri senin için tuttuğum günlüğüm vardı benim. Son bir iki yıldır hiç yazamadım ona. 
Mazeretim de hazırdı; artık büyümüştün.  Senin okulun, benim dersanem falan filan

Dün okullar tatile girdi ve sen bütün bir yıl çalışmanın ödülünü aldın .

Şunu mutlaka söylemeliyim; sen aslında benim istediğim gibi bir öğrenci değilsin.  Evde fazla ders çalışmadığın için benim sınav öncesi hep yüreğimi ağzıma getirdin.  Ama aldığın notlar karşısında da çok şaşırttın.  Çünkü ben tüm öğrencilik dönemim boyunca evde az çalışarak matematikten yazılı sınavda 85, Sosyal Bilgiler 'den 90 falan alamadım. Evde de oturup enikonu çalışmam gerekirdi bu notlar için ...
Bu da senin başarın. 
Dersi güzel dinleyen bir çocukmuşsun kuşlar; yok şaka öğretmenlerin öyle  söyledi .☺

Ama dün sen beni iki davranışınla can evimden vurdun oğlum. 
1.   Yemeğini evimizin balkonunda yemedin.  Neden olarak evin aşağısında günlerdir duran  3 çocuklu Suriye 'li aileyi söyledin.  "Onlar orada açken
ben balkonda yemek yiyemem anne " dedin.

2. Arkadaşlarınla veda
fotoğrafı çektirirken en yakın arkadaşın " ki siz buna kanka "  diyorsunuz;  takdir belgesi alamadı diye ve o üzülmesin diye kendi belgeni indirerek hatta neredeyse saklayarak  fotoğraf çektirdin.
Bu iki an var ya oğlum; o andaki duygularımı anlatamam ...
Çünkü sen henüz bilmiyorsun ama  erkekte vicdan çok önemli bir duygudur. Yaşadıkça öğreneceksin.

Sana verdiğim emekler helal olsun.  İyi ki benim oğlumsun.
Hayat yolun açık olsun bebeğim.

****
NOT : Dilerim fazla tembellik yapmadan bu satırları günlüğüne aktarabilirim . Buraya da aklımdakileri unutmayayım diye yazdım ...
Söz uçunca
geriye yazı kalıyor çünkü ...



Posted via Blogaway


10 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

Yıllar sonraya geriye güzel yazılar kalacak eminim. Ben de kendi öğrenciliğimi, gençliğimi hatırladım. Takdir belgesini sevdiği arkadaşıyla birlikte almayı istemek, ne güzel bir davranıştır. Bir başkası açken yiyememek ne güzel bir kişiliği vurgular.Toplumun böyle düşünceli, hassas,duyarlı gençlere nasıl da ihtiyacı var.
Ne olur azalmasınlar...çoğalsınlar...
Sevgiyle.

Handan dedi ki...

Notlar ne kadar önemsiz diğer anlattığın güzelliklerin yanında. Yolu açık bahtı güzel olsun oğluşunun :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Tek dileğim bu benim de sevgili öğretmenim.
Sevgi ve saygılarımla ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Öyle bir çark ki bu not da önemli Handanım ana bunları bu yaşta düşünebilmesi beni daha çok gururlandırdı itiraf etmeliyim. Sevgiler kocaman :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Her iki davranışı da beni çok duygulandırdı. Büyüdüğü zaman iyi kalpli, merhametli bir delikanlı olacak. Karşısına da hep iyi insanlar çıksın inşallah...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Inşallah canım tüm çocuklarımız iyi insanlarla karşılaşsin dilerim ben de ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Inşallah canım tüm çocuklarımız iyi insanlarla karşılaşsin dilerim ben de ...

Ada Deniz dedi ki...

Yolu açık olsun oğlunuzun....

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Hepimizin çocuklarımızın yolları açık olsun.
Sevgiler . :)

"ISKANDAR LENDERS" dedi ki...

ISKANDAR LESTARI KREDİ ŞİRKETİ

 Şu anda 1 ila 15 yıllık bir süre için% 1 ila% 1,60 faiz oranı için gerekli teminat olmaksızın teminatsız bir kredi sunuyoruz. Yatırımlar Fonları, ticaret finansmanı, inşaatlar, kredi geliştirme, devlet finansmanı, mülk yatırımı ve her türlü finansman için kullanılabilir. Girişimlere, erken aşamaya, Proje finansmanı, işletme finansmanı, kredi limiti ve fonlamaya ihtiyaç duyan tüm yatırım çeşitlerine odaklanıyoruz. Sizin gibi 17.000'den fazla işletme sahibine 1 milyar dolarlık işletme kredisi sağladık.

ŞARTLAR:

% 1 ila% 1,60 INTEREST ORANI
1 ila 15 yıl YIL DURUM
50.000,00 $ (Elli Bin USD) ile 500 Milyon USD / EUR GEREKSİNİMİ:

İşletmenizi büyütmeniz için size doğru ticari krediyi sağlamak üzere kendi belirlediğimiz risk teknolojimizi kullanıyoruz. Hizmetlerimiz hızlı ve güvenilir, krediler başarılı uygulama 24 saat içinde onaylanır. Minimum 50.000,00 $ 'dan en fazla 500 milyon $' a kadar krediler sunuyoruz.

Daha fazla bilgi sağlamak için hizmetlerimizle ilgileniyorsanız lütfen bize bildirin.

İLGİLENMİYORSANIZ LÜTFEN YAZINIZ.

Senin Hizmetin.
Bayan Iskandar Lestari
Iskandar Lestari Kredi Şirketi
Sadece Aramalar :: {+ 16264653418}
Sadece WhatsApp :: {+ 33753893351}
Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)