19 Haziran 2016 Pazar

GÖZÜMÜN İLK AĞRISI



Saati 07: 35'e kurdum; sizi sat dokuzda sınav alacaklar çünkü; gel gör ki şu an saat 05: 30 ve alarndan çok önce uyandım.
***
Aklımda doğduğun andan itibaren sen varsın.  Senin doğumuna gelememiştim . 21 günlüktün tanıştığımızda .
Sonra da hiç ayrılmadık zaten.
***
İlk konuşmaların, kurduğun anlamlı  cümleler, okula başlamadan önce sana kitap okumalarım, her bir kitabı kelime kelime okutman, kitapla ilgili akıllı sorular sorman,  güle  oynaya ana sınıfına gitmen, ilk okulun ilk günü "sevmedim bu okulu, gitmesem olmaz mı? " diyerek ağlaman, birlikte  ders çalışmalarımız,  okul başarıların resmi geçit yapıyor hafızamda.
***
Biraz sonra çok önemli, geleceğini  belirleyecek sınava gireceksin.
Bizim ülkemizde gençlerin geleceğini sınavlar belirliyor  dramatik değil mi?

  Ne tuhaf;  çok heyecanlı da  değilim. Herşey yolunda gidecek gibi geliyor.   Bunun nedeni senin bu zorlu yarışa güzel hazırlanmış olman olabilir mi bilmiyorum.  Ya da sınav temposuna hep beraber alışmış da olaniliriz. ☺
***
Neyse, şans ve başarı hem senin hem sınava girecek tüm gençlerin olsun.
****
Gözümün ilk ağrısı anne yarın olarak başarılar diliyorum sana.
Yolun açık olsun .💖💖



Posted via Blogaway


8 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

İnşallah güzel geçmiştir sınavı, umarım emeklerinin karşılığını alır yeğeniniz.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Matematik zormuş biraz ama yaptım diyor . Bizim için adil önemlisi bu hafta sonundaki sınavlar. Sağol Gamzem.
Sevgiler kocaman .:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Matematik zormuş biraz ama yaptım diyor . Bizim için adil önemlisi bu hafta sonundaki sınavlar. Sağol Gamzem.
Sevgiler kocaman .:)

Makbule Abalı dedi ki...

Gençler için hayatın her aşaması bir sınav. Üç arkadaş ne güzel bir tablo oluşturmuşlar.
Umarım çalışmalarının karşılığını alırlar.
Yürekten başarı dileklerimle.
Selam-sevgiler.

Adsız dedi ki...

o zaman bu hafta sonu basarilar dilerim... sevgiyle..
atalet

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili öğretmenim. :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkürler. Bugünkü iyi geçmiş darısı yarının başına.
Sevgiler .:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkürler. Bugünkü iyi geçmiş darısı yarının başına.
Sevgiler .:)