23 Kasım 2015 Pazartesi

DOĞANIN HEDİYELERİ



Böyle bir gündü bu gün.


Sabah yürüyüşüme eşlik eden martılar, 


Yoluma çıkan çiçekler sanki sonbaharın bitişini değil de baharın gelişini müjdeler gibiydi.
Hangi şehrin sokakları portakal ve turunç  kokar? 
Baharda portakal çiçeği, sonbaharın sonunda portakalın kendisi.  
Akdeniz şehrinde yaşamanın önemli bir ayrıcalığı olmalı bu.


Ve akşam üzeri  güneşin tüm güzelliği ile kendini göstermesi, ışığını ondan alan ayın gökyüzünde salınışı bu gün bana doğanın hediyesi gibi geldi, pek de iyi geldi. 

Sonra eve geldim.  Oğlumun okuldan dönüşünü bekledim.
Beklememe okuduğum  kitabım eşlik etti.

Sonrası malum . Hane halkı eve gelince, cebimde doğanın  hediyeleriyle rutin hayata devam .

Ne diyeyim  en kötü günümüz böyle olsun. ;)

10 yorum:

*mehtap dedi ki...

Son bir kaç gündür, lodosunda etkisiyle İstanbul da Antalya havasında.Kışın böyle havalar çok iyi geliyor sanırım Antalya da bunu sık yaşıyorsunuz. Sevgiler...

Handan dedi ki...

Doğa, ruhumuzu okşayıp bizi kendimize getiriyor :)

Makbule Abalı dedi ki...

Narenciye çiçekleri sanki bana mutluluk saçan çiçekler gibi geliyor.Ülkemizin her yanı bir başka güzel, ama özellikle Akdeniz Yöresi içinde ne çok şey barındırır.
Güzellikleri görebilmek, fark edebilmek de ayrı bir özellik.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar.Portakal ve limon ağacını çok seviyorum :)

maviye iz süren dedi ki...

turunç kokulu sokaklar.. çok güzel..:)

MAVİANNE dedi ki...

hayata güzel gözlerle bakan arkadaşım
ne güzel senin yüreğin öyle içim açıldı
harikasın
her günün güzel sürprizlerle geçsin
begonviller hala çiçekli müthiş
öpüyorum seni kocaman

Unknown dedi ki...

Özlemişim oraları,
sen hep böyle fotoğraflar paylaş :)

Mert dedi ki...

Süper... :)

Benim de yarın kitabım çıkıyor! :)

mehtap dedi ki...

Amin.Sağlık ve huzur.Doğa insana huzur ve keyif veriyor.Mümkün olduğunca faydalanmak gerekiyor.

Danny Danials dedi ki...

You can get now get this app : Ultimate Dog Simulator Mod Apk