29 Eylül 2015 Salı

BEYNİMİN KIVRIMLARI ...



Bu tuhaf bir duygu.

Zamanın hızlı geçmesinden söz ediyorum.

Hem de öyle tuhaf ki ; misal sanki 2014 yılını hiç yaşamadan 2015' e geçmiş gibi hissediyorum son günlerde kendimi.

Oysa 2014 benim için unutulmayacak kötü anılarla dolu bir yıl oldu. Babamı kaybettim, ameliyat oldum, genç sayılabilecek yaşta bir arkadaşımı kaybettim falan filan. 

Buna rağmen 2014 yılına dair çoğu şeyi hatırlamıyorum. Beynimin bir köşesinde gizli bir geri dönüşüm kutusu varmış da o yıla dair her şeyi bu kutuya atmış ve sonra  içindekileri  tamamen  boşaltmış gibi hissediyorum.

Bu yıl,  gelişinden çok umutlandığm 2015 sadece benim için değil, hepimiz için kötü bir yıl oldu.
2015' e ait anılarımın beynimdeki yerini şimdiden çok merak ediyorum. 

Kimbilir belki de unutmak en güzelidir; belki de aslolan budur.

Böyle durumlarda  çok sevdiğim ve öğrencilerimle de paylaştığım  o  Osmanlıca ata sözü geliyor aklıma  :

**" Hafıza - i beşer nisyan ile maluldür.  "

** İnsan hafızası unutma özürlüdür !!!



Posted via Blogaway


11 yorum:

hüznün tadı dedi ki...

benim de beynimde 2014 ve 2015 karışmış durumda. Ne olup bitti ben anlamadım. Öyle çabuk oldu ki her şey:))

MAVİANNE dedi ki...

Çok haklısın kötü bir yıldı 2015 inşallah 2016 umut dolu barış dolu bir yıl olur

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Bazen en iyi ilaç unutmak degil mi zaten.
Umarim 2016 unutulmayacak kadar guzel bir yil olur, sevgiler.

maviye iz süren dedi ki...

2015 bir çok tedirginliği yaşattı hepimize, yine de hep umudun renginde olsun düşlerimiz..
sevgiyle..

deeptone dedi ki...

o zamaaan, 2016' ya az kaldıııı :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok tuhaf değil mi?
Acılarla yaşıyoruz artık ve acıyı unutmak istiyor insan. Belki de ondandır. ..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Pek sanmıyorum ama biz hep umut edelim Maviannem umudumuz hiç bitmesin ... :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Dilerim canım. Dilerim her şey güzel olur 2016 da ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Inşallah canım. Sevgiler benden :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Az kaldı ya. Bitsin gitsin bu 2015 Deep ' cigim. :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Az kaldı ya. Bitsin gitsin bu 2015 Deep ' cigim. :)