5 Kasım 2014 Çarşamba

YENİ YAZI ...

Bugün, bahardan kalma bir hava var yine.
Dün de böyleydi, önceki günde...

Sabah yürüyüşlerime eşlik eden bu güzellikler beni pek mutlu ediyor bu aralar. Başka bir şehirde olsa bu yapraklar çoktan sarıya döner ve hatta dökülürdü; buralarda bu şekilde ...

Deniz her daim böyle bakmaya doyamıyorum. Akdeniz aslında çok tuzlu bir denizdir. Ben galiba Akdeniz'i görsel olarak daha çok seviyorum. Denizden çıkınca kirpiklerime kadar bembeyaz olmuşluğum vardır zira.

Bu gün günlerden UNUTURSAM FISILDA günü. Çağan Irmak'ın bütün filmlerini  beğenerek izledim; bakalım bu filmi için fikrim ne olacak ? 



Ne zamandır okumak istediğim bir kitap var. Moskova'da Yanlış Anlama. Ona başladım. İncecik, çok güzel. Yavaş yavaş okuyorum. Nedense bu aralar okumak için acelem yok. 
Akşama da da dersim var. Biraz kitap, biraz ders notu ...
Böyleyim bu aralar. Gezerim, sinemaya da giderim, kitabımı da okurum, ders de anlatırım; hepsi bir arada yani. Bence hayat böyle güzel :)

6 yorum:

Satır Arası dedi ki...

Tünaydın, evet burada yapraklar sarardı, döküldü.
Pastırma sıcaklarını yaşıyoruz. :)
Kitabı çok ama çok beğenmiştim seninde yorumunu bekliyorum Özlem'cim.
Uzun zamandır sinemaya gidemiyorum ççok sevmeme rağmen, evde izliyoruz. Sanırım seneye kadar böyle olacak.
iyi, keyifli haftalar canım. Öptümmmmm.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Burada yaprak bile kalmadı diyebiliriz :)
Filmi ben de marak ediyorum, iyi seyirler Özlem Hanım..

Oglak Kizlari dedi ki...

Ne güzel.
Ama sanki bu Sonbahar, İlkbhar gibi değil mi??

Şaşkın ve yoğun anne

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gülşah : Canım çok güzeldi kitap film de öyle :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gamze Esra Ersöz : Film güzeldi Gamze'cim ben yoruma cevap yazana kadar belki sen çoktan izlemişsindir. Sevgiler canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak kızları : Kesinlikle katılıyorum canım, yoğunsun sık yazmıyorsun arık Neden?