12 Ağustos 2013 Pazartesi

TATİL VE TUHAF BİR AİLE

Bizim aile tatil konusunda çok ilginçtir.
Tatile çıkma ve tatil hazırlıkları yapma biçimimiz cidden takdire şayandır!

Misal; biz hiç herkesin tatil yaptığı zamanlarda tatile çıkmayız. Bayramlarda, yeni yılda falan değil; yurdum insanının tatili bittikten; herkes mesaiye başlamışken ve hatta o meşhur pazartesi sendromlarını yaşarken tatile çıkarız !!!

Evde tatil için hazırlanmamız da pek şenliklidir. Üç günlük tatil için önceleri bir bavul dolusu eşya götürürdük; sonra da hiç birini kullanmadan geri getirirdik. Son bir kaç yıldır ben akıllandım ama eşimde değişen hiç bir şey yok.
Bendeki aç gözlülük kitap konusundadır üç günlük tatile beş kitap falan götüren tuhaf bir tipim ben de.

Oğlum en rahatımız. Tatil çantasına kitap hariç ihtiyacı olanı koyar "hadi ben hazırım ne duruyoruz gidelim" demeye başlar.

Bu yaz da böyle oldu. Bayram sonunda tam da bu gün bir haftalık tatile çıkıyoruz. Geleneksel Kaş, Kalkan, Kekova, Fethiye turumuz başlıyor.
Ben çok rahatım, bu sefer  az eşya ile çıkıyorum yola, ha tabii fotoğraf makinem ve kitaplarım ile birlikte.
Eşim yine eşyaları ile boğuşmakla meşgul ve ben bu yazıyı yazarken bana sinir olmuş gözlerle bakıyor.

Oğlumun çantasını kontrol ettiğimde ağlamak istedim !!! Yeni başladığı puzzleları, tablet bilgisayarının yanında bir de kitap gördüm. Küçük Kara Balık !!!

Neyse; hadi ben kaçayım artık, yoksa bunlar baba oğul beni evde bloğumla, bilgisayarımla baş başa bırakacaklar. Gideyim, yeni fotoğraflar çekeyim; gördüklerimi hem fotoğraf makinemde hem de aklımın klasörlerinde saklayayım :)

Başak dedi ki...

İyi tatiller canım:)

resimli günlük dedi ki...

Çok güzel bir tatil geçirin e mi?

İlk fotoğrafa bayıldım, tatil dönüşü karelerini de merakla bekleyeceğim :)

Ada Deniz dedi ki...

Güzel bir parkur:)))
Bizde 4 kişilik çantaları ben hazırlarım. Kimse dahil olmaz. Hele eşim hiç anlamaz bu işlerden....

Arzu Sarıyer dedi ki...

En sevdiğim yerler ,83 den beri belli aralıklarla oralardayım.Bu pazar da kismetse Kekova'dayım.Size iyi tatiller ,sevgi ve selamlar.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

İyi tatiller :)İyice dinlenip enerji toplayarak dönün :)

bahar006 dedi ki...

Biz de her sene eylülde çıkarız tatile, tüm kalabalık gitmiştir ve tüm sahiller bizimdir:) Siz gidin gelin sonra sıra bizde, iyi tatiller:)

hüznün tadı dedi ki...

Bayramda çıkmamanız çok iyi olmuş. Bence bayram gezileri bir eziyet oluyor. Size iyi tatiller. Bizim içinde gezin bol bol.

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
263. takipçiniz benim.
Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
Sevgiler
twitter: @_gamzeahmet_

MAVİANNE dedi ki...

güzel bir tatil diliyorum hepinize
oğluşun büyümüş artık
kitap da varsa arasında aldıkalrının
bol neşeli bol dinlenmeli olsun tatilin

Adsız dedi ki...

Kaş, kalkan, pataradan geçtik bizde :) ne güzel oralar. Bu deniz sanırım yol üstündeydi ismini unuttum :) iyi tatiller :)