19 Temmuz 2013 Cuma

CUMA DEMEK ...



Başlangıçtır bence cuma.

Yoğun geçen bir haftanın ardından gelmekte olan hafta sonunun başlangıcı.

Aynı zamanda bitiştir de; "vay be koca hafta nasıl da geçti? "dedirtir insana.

En sevdiğim günlerden biridir bu yüzden. İçinde başlangıcı ve bitişi aynı anda barındırdığı için.

Ofiste işler birikmiş olabilir; ya da evde yapılacak yığınla iş vardır - zaten ev işi bitmez ki - ; olsun. günlerden cumaysa umut vardır.
Cumanın devamı hafta sonudur, hafta sonu nasıl geçerse geçsin, beklemek bile can simidi gibi gelir insana.

Özgürlüğe atılan adımdır cuma. Mevsim yazsa, tatil şehrinde yaşıyorsanız yukarıdaki fotoğrafa bakıp ertesi günü iple çekmektir.

Büyüklerimizden gelen alışkanlıkla  mübarek gündür cuma.

Severim cuma günlerini, her nerede ve ne koşulda olursam olayım, özellikle pazartesi kıskanmasın ama, aramızdan su sızmaz cuma günü ile ...

Bu yazı az önce oğlumun; " Anne bu gün cuma, yarın denize gideriz değil mi? ama bu gün de bir şeyler yapalım. Lütfen anne lütfen " demesi üzerine yazıldı.

Cuma günümüz ve hafta sonumuz güzel geçsin ...

12 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Evet ben de severim cumaları...Pazar akşamı hakkında hiç konuşmuyoruz :)

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Cok da guzel yazılmış, ellerinize saglkik. Ben de severim cumaları. Eee bu arada yarın denize gidiyormusunuz :-))))
sevgiler...

Başak dedi ki...

Cumaları bende severim. Emekli olunca her günüm cuma gibi oldu ama yinede seviyorum. Birde pazarımız var ya bugün enine boyuna rahat,rahat gezer dururum :))Sevgilerimle

MAVİANNE dedi ki...

benimle de cuma arasında bir başka ilişki var :)))
çok sevişiriz
hah hah hah
beni de denize götürünnnn
çok kıskandım ama
güzel ve neşeli bir haftasonu diliyorum oğluşunla birlikte

AslıASLI dedi ki...

Cuma günü bu kadar güzel cümlelerle anlatılabilirdi, çok severek okudum.
Bende Cuma günlerini çok seviyorum, hem izin günüm, hemde içinde huzur barındırıyor sanki.

Unknown dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın cuma sevilmezmi bütün bir hafta beklenen cumalar:)
sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gamze : Gamze'cim pazar akşamını hiç sorma :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Güngör Ekincİ : Deniz mevsimini açtık sonunda Güngör'cüm, Antalya için biraz geç kaldık ama:) Sevgiler benden :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Başak : E valla biz cuma pazarında falan da karşılaşıyoruz o zaman :)
Sevgiler benden :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavianne : Ben de ben de :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Bence de cumada gizemli bir huzur var. Sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hayat Paylaştıkça : Sevilmez mi? en sevdiğim günlerden biri ,sevgiler canım