10 Ocak 2013 Perşembe

ÖZLEM'İN ÖZLEMİ



 
Ne çok severdim kış aylarında kar yağmasını.

Pencereden izlerdim önce lapa lapa yağan karı.

Evlerin kiremitlerini, arabaların üstlerini ve sokakların beyaz boyanmasına hayran kalırdım.

Annemin tüm itirazlarına rağmen sarınır, sarmalanır kartopu oynamaya inerdik sonra. Annemin itirazlarını abartmıyorum; kar yağınca sokağa çıkma sözkonusu olunca melek annem süpürgeli cadıya dönüşürdü !!!

Birkaç gündür Antalya'ya yakışmayan, şehrin üzerinde emanet giysi gibi duran bir soğuk var.
Yazın gölgede 54 dereceyi gören bir şehir için bu soğuk komik aslında  günlerdir  tıpkı İstanbul'da yaşar gibiyim.
Kalın kabanlar, bereler, eldivenler içindeyim.

Kuru rüzgardan hiç söz etmeyeyim. En sevdiğim RÜZGAR şarkısından nefret ettirecek kadar kötü bir rüzgar var günlerdir ve ben kar yağsın istiyorum şehrin içine !!!

Bu kadar soğuk cefası çekerken kar yağmalı bence buraya da.


Özlem'in özlemi bugünlerde budur !!!

Kar yağınca çekilen tüm eza ve cefaya rağmen İstanbullular kıskanılır tarafımdan ...

29 yorum:

gonca keskin dedi ki...

aynı özlemler içindeyiz :))
muhteşem kar görüntülerine canımız çekiyor, İzmir de soğuk :((

Sokak Kedisi dedi ki...

1990 - 1997 arasında Antalya'da yaşadım. Ve şimdi hangi yıllardı hatırlamam zor olsa da, ben oradayken 2 sene kar yağdı şehire, çok şaşırdık, her an sizler için de tekrarı olabilir :))

Ayrıca -25'leri gören bir ülkede yaşadım, Antalya kışlarında üşüdüğüm kadar üşümedim orada bile. Soğuktur, hatta çook soğuktur, bilirim :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

geçen kış Ankara'dan kar fotoları çekip yayınlarken şimdi buralardayım...İzmir

ve aynı özlemler içindeyim Özlemcim

*mehtap dedi ki...

İstanbul'da da kar her sene hasret ettirir, yağar ve hemencecik erir gider maalesef.

MAVİANNE dedi ki...

senin de çocukluğun canlanmış kar yağınca ne güzel :)

nil dedi ki...

kıyamam...aynı özlem ege'de yaşayan sevdiklerimde de var hep, şimdi tatilde buaraya gelip karlar içinde yuvarlanmanın hasretindeler :) bana gelince içeriden bakarken iyi de, dışarıdaysam zor oluyor kar, bir de buza çekti mi offf... ,)

Adsız dedi ki...

AHh ahhh istanbula kar yağar ve ardına gider ve bizi hasret bıraktırır..

annemahsustan dedi ki...

Geçen kar yağdığında çok güzel fotoğraflar yakaladım... VE ben bir kere daha anladım ki soğuk havalar benim havalarım.
Size ne güzel çocukluğunuzu hatırlatmış.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Kar benim için mucizedir, o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam umarım size de gösterir güzelliğini:))

Sahildeki Ev dedi ki...

Bizde aynı hisleri Datça'da hissettik ama bugün 17 derece ve harika bir gün...İyi ki buralardayız :))

Oglak Kizlari dedi ki...

Hımmm Antalya ve soğuk. 54 derece, gerçekten mi.

Gözüm korktu.

Seneye oralara taşınacak anne

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca : yaaa yağmurdan da çok sıkıldık gonca kar yağsın kar :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sokak kedisi : 1992 ve 1993'te arka arkaya yapmıştı kar. Bİr de 2008'de beş yıl geçmiş bence vaktidir:)
Sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aynur : canım sen İzmire'mi yerleştin, bayılırım İzmir'e

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehtap : O erime hallaerini sevemedim zaten :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehtap : O erime hallaerini sevemedim zaten :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Yaaa evet Mavi Annecim ah çocukluğumuz ahhh :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Yaaa bizde de aynı özlem var işte Nil'cim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Yaaa bizde de aynı özlem var işte Nil'cim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İlnur Akpınar : Yine geliyormuş İstanbul'a kar galiba İlknur'cum ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : Soğuk bence de yapış yapış sıcaktan çok daha güzel, ne güzel görmek isterdim o fotoğrafları ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle : Natai'cim çok haklısın bence de kar mucizedir :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Turquoise Diaries :Kışın ılk geçmesi Antalya'da biizm de avuntumuz aslında; Datça'ya sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Bu şahane bir haber Çiğdem'cimmmm, çok sevindim ne zaman?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Bu şahane bir haber Çiğdem'cimmmm, çok sevindim ne zaman?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Bu şahane bir haber Çiğdem'cimmmm, çok sevindim ne zaman?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Bu şahane bir haber Çiğdem'cimmmm, çok sevindim ne zaman?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Bu şahane bir haber Çiğdem'cimmmm, çok sevindim ne zaman?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Bu şahane bir haber Çiğdem'cimmmm, çok sevindim ne zaman?