25 Aralık 2012 Salı

ARTA KALAN ZAMANDA

Geçen gün arkadaşım M. 2012'nin benim için nasıl geçtiğini sordu?

E valla güzel geçti dedim kendisine.
Güzeldi gerçekten.
En önemlisi sağlığım yerindeydi ya yeter bana.

Kitap okuma konusunda çok iyi bir yıl olamadı benim için 2012.

O kadar çok başlayıp yarım bıraktığım kitap oldu ki.
Severek okuduklarımı da kitapsesleri. blogspot.com da paylaştım zaten.
Şimdi " Paris'teki Eş " i okuyorum.
Çok sevdim. Çeviri  güzel. Ben yabancı kitap okurken çeviriye çok önem verir oldum. Kitabı kitap yapan da, yerin dibine batıran da çeviri bence.
Hayat hızla akıp gidiyor . Arkadaşım M. 2012 hakkındaki fikrimi sorduğunda şaşırdım, ne kadar çabuk geçti bu yıl.
Yeni yıl kartı etkinliğine katılamadım. O kadar yoğunum ki.
Hepimize güzellikler getirsin bu yıl. Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun.

AÖF kitaplarını yeni baştan yazıyorum sanki. Akademik dille yazılan kitapları öğrencilerin anlayacağı dilden yazmak sabır işiymiş anladım bir kere daha.
Arta kalan zamanda oğlumla yeni yıl hazırlıkları yapıyoruz.
Evde de şekilde görüldüğü gibiyiz. Aramızda yılbaşı çekilişi yaptık. Ben ona çıktım ama ikimiz de  haberimiz yokmuş gibi davranıyoruz .
Ders aralarında kitabımın yanında tarçınlı kış çayı ve yeni keşfettiğim pudingden kurabiyeler eşlik ediyor bana.
Çok güzel un kurabiyesi tadında oluyor, malzemenin içine şeker yerine bir paket pişmemiş puding ilave ediliyor. Yalnız fazla pişirmemek lazım, azıcık altı kızarana kadar pişecek.

Bu aralar böyleyim işte, bıraktığım gibi yani :)

8 yorum:

hüznün tadı dedi ki...

2013 ünde çok güzel geçmesini diliyorum. Sevgiler...

laleninbahcesi dedi ki...

Ben de çok sevmiştim Paris'deki Eşi...Hemingway o yıllarına tanık oılmak çok güzeldi...

2013 de çok güzel geçsin Özlemcim

nil dedi ki...

oğlun, snein ve tüm sevdiklerin için harika bir yıl olsun dileğiyle şimdiden, sevgiler :)

bilge dedi ki...

sevdiklerinle birlikte huzurlu sağlıklı güzel bir yıl diliyorum...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : çok çok teşekkür ederim, yeni yılınız kutlu olsun :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lalenin Bahçesi : Şahane halen okuyorum bitmedi ama çok sevdim Lale'cim, 2013 ve diğer yıllarımız da hep mutlu geçsin Lale'cim :)
Sevgiler ...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Canım Nil'im çok teşekkürler ederim canım, senin de yeni yılın çok güzel geçsin :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bilge: Canım Bilge'cim çok teşekkür ederim. Senin de yeni yılın kutlu olsun :)
Sevgilerimle...