18 Kasım 2012 Pazar

İYİLİK GÜZELLİK !!!



Üniversiteden arkadaşım C. nasılsın diye hatırı sorulduğunda,  " N'olsun iyilik güzellik " derdi.

Onun için iyilik güzellik demek; " hayat devam ediyor işte, rutine bağladık " demekti.

Yıllar sonra,  5 yıl beraber çalıştığım iş arkadaşım F.'ye nasılsın diye sorduğumuzda " Normal" diye bir cevap alırdık.
F. normal olmayan bir tipti.
Hayatın kıyılarında dolaşmayı severdi. Onun için de " normal " demek rutin demekti.

Bu günlerde C. ile F. 'nin kulaklarını çınlatıyorum.
Hayatım " Normal " seyir halinde. C.'nin deyimiyle de  " N'olsun, iyilik güzellik " işte.

Dersler, öğrenciler, evi ziyaret edip üzerimize mikropları, virüsleri serpiştiren hastalık rüzgarı yuvarlanıp gidiyoruz işte.

Bir de üzerinizden uzak bilgisayarımda arıza var. Diz üstü bilgisayarım, açıldığında ötüyor; cidden, sinyal sesi gibi bir ses çıkarıyor. Anlayamadım ne olduğunu? Bizden kıskandı; hasta oldu galiba :)

Bu kadar rutinin içinde yüzümü güldüren bu gördüğünüz ev ekmeği oldu.

Dersler başlayınca bizim evde roller değiştiğinden, ekmeği ekmek makinesinde bizzat sevgili eşim yaptı. Pek de güzel oldu haaa, ekmek kokusu evin her yanını sardı.

Yoğun tempoda yeni bir arkadaşım oldu. Kati Hirşel !!!
Kendisi Alman aslında, İstanbul'u kendi ülkesi kabul etmiş. Acemi dedektif.
Uyumadan önce  renk katıyor yorgun gözlerime.

Geç keşfettiğim Esmahan Aykol'un kitaplarını Tango İstanbul'dan sonra aldım. Bu ne güzel üsluptur, ne sıcak bir kalemdir. Şimdi hepsini teker teker okuyorum. Yorgun, sesi kısık hallerimde bir fincan dolusu ıhlamur çayıyla da eşlik ediyor bana Kati'nin maceraları :)

İşte böyle beni sorarsanız " iyilik güzellik " bu aralar.
Özlemişim blog yazmayı da okumayı da, umarım bundan sonra yazmaya zaman bulabilirim. Şimdi kaçıyorum hayatımın " normal " akışına !!!!


14 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Allah, iyilik- güzellik ve rutin' den ayırmasın Özlem' cim. Sen ufak-tefek sıkıntılara rahatsızlıklara boşver. Onlar, herşeyin yolunda gittiğinin göstergeleri.
Sana güzel bir hafta diliyorum.
Sevgiler canım...

gonca keskin dedi ki...

iyi haftalar Özlem ne güze lanlatmışsın normal'ini ve iyilik güzellik anlarını ;)
sevgiyle.

annemahsustan dedi ki...

Başlığını gorunce benim de aklıma univ.arkadaşım geldi.
O da hep "nolsun ıyılık guzellık" derdı: )

Nice güzel gunlere: )

nil dedi ki...

bir de "idare ediyoruz " vardır canım :)
ben de ekmek yapmak istiyorum feci halde, ellerinize sağlık..

Oglak Kizlari dedi ki...

Geçmiş olsun.
Aman İyilik güzellik hallerimiz bozulmasın.

Saftirik mutlu anne Çiğdem

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Bana sorarsan canım
"idare eder" dir.
her seferinde nasılsın dendiğinde
"iyidir idare eder derim:))
iyi olmanıza sevindim, size bir şey olmasın da varsın bilgisayar hastalansın.
sevgiyle

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

O zaman bu rutinin içinde sana hayatına güzellik katacak yeni heyecanlar diliyorum Özlemcim :)))
Ama rutin de iyidir hani;)

Ekmek çok güzel görünüyor ben de güzel bir tarif bulunca fırında yapmayı deneyeceğim...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Sağolun Asuman Hanım, sevgiler benden :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gonca Keskin : Canım, çok teşekkür ederi, sevgiler benden:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : E o zaman hep " iyiylik güzellik " olsun, Sağol canım :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nil : Ekmeği tavsiye ederim, şahane oluyor :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak kızları : Bence de canım hiç bozulmasın, sevgiler çok...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşamın Kıyıısnda : Haaa bir de o var değil mi Nur'um? sevgiler çok...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Baykuş Gözüyle :Sağol canımmm ekemk çok keyifli sevgiler çok:)