7 Ocak 2022 Cuma

ELLİDÖRT

Yaş almak değişik bir duygu.

Çocukken gelen hediyeler için severdim doğum günümü,  çocukluk işte 🎁
Biraz haylaz bir çocuktum 4 ya da 5 yaşlarımda doğum günüme gelenlere haraca keser gibi kapıdan girerken ne getirdin diye sorardım . 
Bizimkilerin aman kızım çok ayıp demelerine rağmen hem de .🤗

Okul  yıllarımda durum değişti elbette . Doğum günlerimde en kıymetli hediye kitap oldu benim için. Bunu kimseye söylemedim ama; büyüyordum artık.!! 😍

Şimdi mi? 

Şimdi en kıymetli hediyem sevdiklerimin, dostlarımın, hayatımda iz bırakan kiymetlilerimin   varlığı .

Çünkü hayat hiç birimize hiç bir şeyi  gümüş tepside sunmuyor .
 Dost kazanmak da emek istiyor .

Neyse iyi ki doğdum ben . 
Pandemiye, yaşadığım bir takım sıkıntılara rağmen bak yıkılmadım ayaktayım.

Buralara nerden geldin diye sorabilirsiniz ?
Yeni yaşımda değişim rüzgarlarına tanık olmak güzel diye cevaplarım ben de . 😍

Neyse hayat güzel, dünyaya gelmiş olmak şans.

Mutlu olacağımız günlerimiz olsun en önemlisi sevdiklerimiz  yanımızda olsun, haa bir de sağlığımız yerinde olsun geriye kalan kocaman bir hikaye hayata dair  ...
🙏💕🙏

11 yorum:

*mehtap dedi ki...

mutlu yaşlar dilerim.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mehtapcim çok teşekkür ederim 🙏🌹🙏

Sadece C. dedi ki...

Yeni yaşınız sağlık ve mutlulukla gelsin :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim sağolun 🙏💐🙏

ezgi dedi ki...

Nice mutlu, sağlıklı, huzurlu, gülümseme dolu yıllara.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ezgicim çok teşekkür ederim 🙏🌹🙏

MAVİANNE dedi ki...

iyiki doğdunnn
tebrikler yeni yaşın kutlu olsun tatlım
güzel ve sağlıklı günler diliyorum sana
sevgiler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkür ederim Maviannem sağol hep beraber nice mutlu yıllarımız olsun ♥️♥️

Yaşamdan Yazılar dedi ki...

Nice senelere :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok teşekkürler sevgiler
🙏⚘🙏

Yüreğimin İklimi dedi ki...

nice senelere