10 Ekim 2019 Perşembe

GEÇ ÖĞRENDIM

Kırklı yaşlardan sonraki farkındalıklarım..

Bazı şeyler için artık sabrım yok; ukala biri haline geldiğim için değil, aksine hayatımda artık beni mutsuz eden ya da üzen şeyler ile vaktimi daha fazla kaybetmek istemediğim bir noktaya ulaştığım için.
Laf sokmalara, haddinden fazla eleştirilere ve hangi türden olursa olsun talep ve beklentilere artık sabrım yok.

Benden hoşlanmayan insanları memnun etmeye, beni sevmeyen insanları sevmeye ve bana gülümsemeyen insanlara gülümsemeye yönelik arzumu kaybettim.

Artık yalan söyleyen ve beni yönetmek isteyen insanlara bir tek dakika bile harcamak istemiyorum.


Oyunların, ikiyüzlülüğün, sahtekarlıkların ve ucuz övgülerin olduğu ortamlarda bulunmak istemiyorum.

 Çok bilmişliğe ve akademik ukalalığa tahammülüm yok. Aynı şekilde boş dedikodulara da bulaşmak istemiyorum.

Uyuşmazlıklardan ve karşılaştırmalardan nefret ediyorum. Farklılıklardan, hatta zıtlıklardan oluşan bir dünyaya inanıyorum, bu nedenle katı ve toleransı olmayan olan insanlardan kaçınıyorum.

Arkadaşlıkta sadakatsizlikten ve ihanetten hoşlanmıyorum.

Birisine nasıl iltifat edileceğini ya da cesaretlendirmek için ne diyeceğini bilmeyen insanlarla bir arada olamıyorum. Abartılar beni sıkıyor.


Ve her şeyin de üzerinde, sabrımı hak etmeyen hiç kimseye sabrım yok..
 "Merly Streep"

*****
Canım Marly Streep
Ne güzel yazmış .
Sanki benim duygularım ...
Demek ki yaş aldıkça insanın duyguları bu yönde değişiyor ...
Bugün Gonca Vuslateri ' nin  fotoğrafı eşliğindeki bu cümleyi okuduktan sonra Marly Streep in yazısını görmek hoşuma gitti.
Çünkü yaş aldıkça kendini daha çok seviyor insan.
Kendimizden bir tane daha yok zira ☺️♥️🙋‍♀️

11 yorum:

Satır Arası dedi ki...

Günaydın canım.
Bende çok seçiyorum bu yazıyı ve Kesinlikle haklııııı

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gunaydın; değil mi kesinlikle.
Belli bir yaştan sonra tahammül kalmıyor çünkü ...
💐🙏🙋‍♀️

Satır Arası dedi ki...

Kesinlikle canım

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kendinin farkına varıyor insan .🙏🙏🙏

burcu dedi ki...

kırklı yaşlar güzel diyorlar hatta bi şarkı var hayat kırkında başlar diye öyle mi sahiden?

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kırk da güzel ellili yaşlar da güzel. Bu biraz da kişinin kendisi ile de ilgili sanırım ...
Sevgiler kocaman
💐♥️🙋‍♀️💐♥️💐

Handan dedi ki...

Kırklı yaşlarda kendimizi buluyoruz nihayet.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Kesinlikle Handanım ♥️♥️♥️

Ecehan dedi ki...

Çok doğru demiş bacılarımız ;)) Gel gör ki becerebilsek keşke ;))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben elimden geldiğince becermeye çalışıyorum
Çünkü genç değilim artık kuzum ...
🙋‍♀️😘♥️

Unknown dedi ki...

Strange "water hack" burns 2 lbs overnight

At least 160k women and men are using a simple and SECRET "liquids hack" to drop 1-2lbs each night in their sleep.

It is easy and works with anybody.

You can do it yourself by following these easy steps:

1) Get a clear glass and fill it up half full

2) Proceed to learn this awesome hack

and become 1-2lbs thinner in the morning!