6 Kasım 2018 Salı

MÜSLÜM

Arabesk hiç sevmedim ve dinlemedim.
Halen de dinlemem.

Arabesk hariç her müziği severek dinlerim.

Ölümünden önce Teoman şarkılarını yorumlamaya başlamıştı Müslüm Gürses.
O zaman, "bu adamın sesi de fena değilmiş" dediğimi hatırlıyorum .

Fakat hiçbir zaman insanların konserlerinde kendilerini jiletlemelerini olay çıkartmalarını anlayamadım.
Filmini de Timuçin Esen ve Zerrin Tekindor' un oyunculuğunu görmek için izledim.

Bir insanın yaşayabileceği en büyük acıları yaşamış meğer Müslüm Gürses.

Acıyı seven bir  toplum olduğumuz için Müslüm Babalarını bağrına basmış halk.   

Sonuç olarak; film çok güzel, oyuncular çok başarılı, hüzüne ortak olmuş bir hayat sürmüş Müslüm Gürses.

Ölümünden önce yine müzikle işbirliği yapmış.  

Bunlar önemli ...

Ve fakat ben yine de arabesk dinlemeyeyim ...


2 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

ben de çok beğendim hiç tarzım olmamasına rağmen
timuçin esen harikalar yaratmış ama
şapka çıkarıyorum

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bence Timuçin Esen sevdirdi bize bu filmi Maviannem. Tabii cok trajik bir hayati olmus Muslum Gürses in. Yine de şunu soylıyım asla müziği tarzım değil . Yani arabesk hariç her müziği severek dinlerim. Çok sevgiler 🤗😘❤