6 Ocak 2018 Cumartesi

YOLUN YARISINI ONBEŞ GEÇERKEN



Dün güne yazımın başlığındaki bu  cümleyle uyandım.

Çok bilmiş oğlum :  " Yolun yarısını onbeş geçmiş annem ne hissediyorsun ? " diye sordu .

Aslını ararsanız yolun yarısına bile gelmemiş hissediyorum kendimi. 
Ruh yaşlanmaz derler ya ondan olmalı.

Doğum günü pastamdaki mumların sayısı artarken hayat sana teşekkür ederim tüm verdiklerin için. 

İyi ki geçiyorum bu dünyadan.
Hikâyemin başladığı gündür bugün.
Karlı, unutulmaz bir kara kışın yaşandığı   6 ocak1968  günü .

Annem ve  babamın yıllarca her  yıl anlatmaktan bıkmadıkları doğum hikayem...

Ellinci yaşım hoş geldin ...🎀🎁🎂🎆🎆


9 yorum:

Handan dedi ki...

Nice güzel yıllara, sağlıkla, huzurla, mutlulukla...

*mehtap dedi ki...

Ellili yaşlara , hoş geldin diyeyim o zaman.Mutlu ,sağlıklı yaşlar dilerim.

KAHVE ZAMANI dedi ki...

oyyy hakkaten çok bilmiş:):)

Azize dedi ki...

Sanırım 40'lardan sonra pek çok kişi böyle hissediyor. henüz yeni başlamış gibi.Tanrı'nın bir hediyesi mi, cezası mı bilemiyorum bazen. Hani yaş aldınız ama ruhunuza gençlik üflüyorum mu diyor, aklınız başınıza şimdi getirdim oh mu diyor:-)) Ne olursa olsun güzel... Yeni yaşınızı tebrik ederim.

bahar006 dedi ki...

Mutlu yıllar:)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Nice nice mutlu yaşlarınız olsun...

maviye iz süren dedi ki...

nice güzel yaşlar olsun sevdiklerinle..

Unknown dedi ki...

Nice güzel yaşlara..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim.
Iyi ki blog sayfam ve blog dostlarım var.
Sevgiyle kalın . ❤❤