15 Nisan 2013 Pazartesi

BAHAR HANIM

Pazartesi sabahı için farklı planlarım vardı.

Fotoğraf makinemle birlikte uzun bir sabah yürüyüşü yapacaktım; pırıl pırıl güneşin altında bahar fotoğrafları çekecektim, çünkü birkaç gündür kendimi iyi ve mutlu hissettmeye başlamıştım . Fotoğraftaki bahar dalı gibiydim.

Hafta sonu da dostlarla şahane geçmişti; hava misti misss. Bildiğimiz bahar havası. E ben de bahar kadınıyım; benim mevsimim gelmiş, bahar hanım gelmiş daha ne olsun ?

Ve fakat bu planları yaparken ne yazık ki hava durumuna bakmayı unutmuşum !!!
Sabahtan beri öyle bir yağmur var ki buralarda; deli mi desem çılgın mı desem bu yağmura bilemedim. Bu fotoğrafı çektikten sonra cadde göle dönüştü.

Yağmurlu havalarda enerjim düşer benim; evden çıkmak istemem. Battaniye altı kitap tercihimdir genelde.
Haftaya böyle başlamış oldum ben de.
Kitap + Battaniye.

Fotoğraf ve sabah yürüyüşü mü ? E daha bahar hanımın gitmesine çok var, beklemek lazım ...

26 yorum:

Sevgi dolu bir dünya bu dedi ki...

yeter ki ömrümüz olsun,bahar da gelir yaz da:))
ah bilsen o yağmurları bekleyenlerin dualarını..hergün yağsın istersin!

annemahsustan dedi ki...

Burda o kadar yağmadı. Ben de havaya bakmadan dün emirgana kahvaltıya gittim: ) Olsun bizim gönlümüz bahar: )

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

İyi haftalar :) Bahar fotoğraflarını bekliyoruz...

hüznün tadı dedi ki...

Hiç sorma. Burda da öyle. Ben dünü evde geçirdim. Bugün çıkıp dolaşayım biraz diyorum. Böyle havalarda bir AVM'de yürümeyi de seviyorum.

resimli günlük dedi ki...

Bence çok güven olmaz o bahar hanıma, geldi gelecek derken bir bakmışsın gidiverir birdenbire :)

AslıASLI dedi ki...

Dün güzeldi hava bugün çok soğuk ve yağışlı. Olsun bir iki güne havalar ısınır yeniden ve ardından yaz gelir.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben severim yağmuru, toprağın kokusunu.
Ama battaniye ve kitap ta hiç fena diil.

Keyifli anne

Asuman Yelen dedi ki...

Az kaldı. Orada havalar çok güzel olacak. Burası da soğudu. Ben yolculuktan hasta döndüm ve yönetim kalorifer yakmadığından paçavraya döndüm. İki döndüm fazla oldu örtmenim ama n'apiym anlamları farklı :)

MAVİANNE dedi ki...

yağmur çamur gitsin artık değil mi
güzel günleri sıcak havayı özledik
sevgiler

lale dedi ki...

Burası da soğuk ,yağışlı ve de rüzgarlı. Amabenim için iyi oldu valla dinlendim:)

lale dedi ki...

Burası da soğuk ,yağışlı ve de rüzgarlı. Amabenim için iyi oldu valla dinlendim:)

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Gelemedi gitti şu yaz eve kapandık resmen :(

Unknown dedi ki...

yağmur, battaniye, kitap bir de yanında kahve olunca insan başka daha ne ister :))
Bu arada mimlendin :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nalan : Haklısın Nalan'cım, yağmur da güneş de ayrı özleniyor, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Anne Mahsustan : Ben yorumlara cevap yazana kadar yağmur çoktan gitti yaz bile geldi buralara :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaşam İzi : sağol canım, zaman yok bu aralar fotoğraf çekmeye; yaz fotoğraflarını koyarım artık, sevgiler çok:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Hüznün Tadı : Yağmurlar çokten geçti gitti ben cevap yazana kadar, bahar bitmeden yaz geldi hatta, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Resimli Günlük : Bahar hanım gitti, yaz hanım geldi koşa koşa onun yerine :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Aslı : Aslı'cım, yaz geldi bile :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oğlak Kızları : Ben de çok severim yağmur ve toprak kokusunu güzel ve keyifli anne sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Asuman Yelen : Ah Asuman hanım ben cevap yazana kadar yağmur da gitti bahar da yaz geliverdi ama güzel gidiyor şimdilik, sevgiler :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mavi Anne : Ben özlemişim Mavi Annem, Antalya'nın sıcağı tat kaçırmazsa iyi gidiyor şimdilik :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Lale : Bazen iyi oluyor yağışlı hava evde kalmak iyi geliyor insana Lale'cim :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Sevtap : Bizim buralara geldi Sevtap'cım oralar nasıl acaba? Güzeldir bence :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Fatih Demirkol : Yağmur yağınca hepsi birden bana çok cazip gelir Fatih'cim. MİMi göremedim ben sayfanda :(

MyReaL dedi ki...

evet bahar güzeldir bir nisan çocuğu olarak ben de çok severim baharı ama yağmurda güzeldir.
insana huzur verir.
elinize kahvenizi ya da çayınızı alıp güzell bir kitap okumak süper bir zevktir böyle havalarda kesinlikle.. (: